stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 July , 2024
  • کد خبر : 134712
  • 22 خرداد 1399 - 12:33
4
مدیر منطقه یک شهرداری همدان:

نهضت پیاده روسازی در منطقه یک شهر همدان ادامه دارد

نهضت پیاده روسازی در منطقه یک شهر همدان ادامه دارد
مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: از سال گذشته با اجرای ۱۱۷ هزار متر مربع پیاده رو سازی که در شهر همدان بی سابقه بوده است، نهضت پیاده رو سازی در سطح منطقه یک آغاز شد و سعی داریم در سال جدید نیز با برنامه ریزی و هماهنگی مناسب با ادارات مختلف ضمن ارتقا و به روز کردن زیرساختها این نهضت را ادامه دهیم.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری – تحلیلی قلم و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک همدان؛ مسعود دهبانی صابر بیان کرد: از سال گذشته با اجرای ۱۱۷ هزار متر مربع پیاده رو سازی که در شهر همدان بی سابقه بوده است، نهضت پیاده رو سازی در سطح منطقه یک آغاز شد و سعی داریم در سال جدید نیز با برنامه ریزی و هماهنگی مناسب با ادارات مختلف ضمن ارتقا و به روز کردن زیرساختها این نهضت را ادامه دهیم.

وی در این راستا ادامه داد: ۲۰ هزار متر مربع عملیات پیاده رو سازی معابر احمدی روشن، شکریه و مهدیه نیز از اواسط خرداد ماه آغاز شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در این راستا نیز سعی داریم با استفاده از بهترین نوع مصالح معابر شهر را هرچه بیشتر استاندارد نموده تا همه شهروندان بدون هیچ گونه دغدغه ای بتوانند از آن استفاده نمایند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.