stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 July , 2024
  • کد خبر : 140394
  • 06 تیر 1399 - 10:55
2

نیروهای حفتر خواهان حمایت کشورهای عربی برای مقابله با ترکیه شد

نیروهای حفتر خواهان حمایت کشورهای عربی برای مقابله با ترکیه شد

ارتش “ملی” لیبی به رهبری خلیفه حفتر از کشورهای عربی خواست در مقابله با ترکیه از این نیروها حمایت کنند.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، احمد المسماری، سخنگوی ارتش “ملی” لیبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرماندهی کل نیروهای مسلح لیبی که وارد جنگ سرنوشت‌سازی در مقابله با تروریسم و استعمارگری ترکیه شده است در این ساعات تاریخی از مردم لیبی به دلیل فداکاری‌هایش و حمایت ثابت از نیروهای مسلح قدردانی می‌کند. ما همچنین از مردم به دلیل پایبندی به اصول ملی و درک و مخالفت با طمع‌ورزی‌های ترکیه در گسترش سلطه خود بر کشور و تمام منطقه با هدف سیطره بر منابعمان قدردانی می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: ما از کشورهای عربی که واقعیت را در لیبی و خطر تروریست‌ها و شبه‌نظامیانی را که کنترل طرابلس و شورای ریاستی غیرقانونی را در دست گرفته‌اند و حمایت تسلیحاتی ترکیه از آن‌ها را درک می‌کنند قدردانی می‌کنیم. این کشورها واقعیت طمع‌ورزی‌های ترکیه و تلاشش برای سیطره بر منابع لیبی و تهدید امنیت و ثبات منطقه را درک کرده‌اند. ما از مواضع مصر، امارات، عربستان، اردن و بحرین استقبال می‌کنیم. این مواضع نشان دهنده همبستگی عربی در مقابله با تروریسم و مقابله با استعمار است. از مواضع جنبش مردمی تونس و الجزایر نیز قدردانی می‌کنیم.

در این بیانیه تأکید شده است: ما از کشورهای عربی و همجوار و بقیه کشورهای جهان که برای صلح تلاش می‌کنند می‌خواهیم در حمایت از ارتش ملی لیبی در جنگ سرنوشت‌سازش علیه تروریسم و تقویت مبارزه با استعمار تردید نکنند. جنگ نیروهای ارتش ملی علیه تروریسم و طمع‌ورزی ترکیه تا زمان آزادی کامل خاک لیبی متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.