stat counter
تاریخ : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 27 September , 2024
  • کد خبر : 142023
  • 10 تیر 1399 - 19:07
1
توسط پلیس صورت گرفته است:

ارائه بیش از ۴۰۰ مورد مشاوره تلفنی به شهروندان در خصوص کرونا

ارائه بیش از ۴۰۰ مورد مشاوره تلفنی به شهروندان در خصوص کرونا
رئیس مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: در 3 ماه سپری شده از سال جاری، 406 مورد مشاوره به صورت تلفنی در خصوص بیماری کرونا به عموم شهروندان ارائه شده است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، سرگرد یونس کرمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مشاوره ها اغلب در حوزه های آشنا کردن مردم با راه های ابتلا و پیشگیری و همچنین ارائه کارهای روانشناختی به منظور غلبه بر ترس ناشی از ابتلا به آن ارائه شده است.

وی افزود: بخش دیگری از مشاوره های ارائه شده در خصوص چگونگی مواجهه با فرد مبتلا و یا نحوه برخورد افراد مبتلا با دیگران به منظور پیشگیری از شیوع کرونا بوده است.

سرگرد کرمی با بیان اینکه مشاوره های تلفنی در خصوص کرونا توسط کارشناسان مرکز مشاوره همچنان ادامه دارد، گفت: شهروندان از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر می توانند با شماره ۰۹۶۵۸۰ تماس حاصل کنند.

ارائه ۵۹۱ مورد خدمات مشاوره ای در حوزه های مختلف

این مقام انتظامی در ادامه اشاره ای به دیگر خدمات مشاوره ای ارائه شده نیز داشت و بیان کرد: در ۳ ماه سپری شده از سال، ۵۹۱ مورد مشاوره که ۳۰۵ مورد آن حضوری و ۲۸۶ مورد نیز تلفنی بوده به عموم مردم داده شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین خدمات مشاوره ای در زمینه روانشناختی با ۴۳۵ مورد بوده است، تصریح کرد: این مشاوره ها در زمینه های خانوادگی، روانی تربیتی، تحصیلی، اجتماعی، ازدواج، فردی و … ارائه شده است.

سرگرد کرمی در پایان با اشاره به ارائه ۵۰ مورد مشاوره انتظامی در زمینه نظام وظیفه، مواد مخدر، راهور و قضائی و ۲۹ مورد مشاوره در حوزه مددکاری اجتماعی مانند مسائل خانوادگی و شغلی، خاطرنشان کرد: در این مدت ۷۷ مورد تست های شخصیتی، هوشبری و … نیز از مراجعان به عمل آمده است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.