stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 15776
  • 30 آبان 1394 - 10:41
1

مزدک میرزایی روی صحنه‌ تئاتر سفیر شد

در نهمین شب از اجرای نمایش متاستاز به کارگردانی علی اصغر دشتی، این نمایش میزبان جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه بود.

قلم | qalamna.ir :

در پایان نمایش مزدک میرزایی با الصاق سنجاق به لباس خود عضو کمپین علیه متاستاز شد و با دعوت گروه اجرایی، سفیر کمپین علیه متاستاز در جامعه رسانه ای ورزش شد.

در کنار هر بیمار مبتلا به سرطان حداقل یک نفر خود را فراموش می کند، به او ” همپا” گفته می شود، این کمپین- تئاتر تلاش دارد وجود همپاهای بیماران مبتلا به سرطان را در جامعه یادآوری کند.

همچنین پنج‌شنبه شب، هشتمین شب از اجرای نمایش متاستاز با تقدیر از یک «همپا» همراه بود. در این شب که اولین اجرا از ۵ شب اجرای نمایش متاستاز در تالار شمس اقدسیه بود، خواهر زنده یاد مجید بهرامی،‌ بازیگر تئاتر و سینما که هشت سال همپای او بود حضور داشت. ملیکا روح‌انگیزی که خود یک همپاست، از طرف گروه اجرایی با تقدیم یک شاخه گل و نامه‌ای به امضای همه اعضای گروه یاد مجید بهرامی را گرامی داشت و از خواهر او تقدیر کرد. علی اصغر دشتی کارگردان این نمایش گفت: ما و دوستان مجید در مدت بیماری او به خواهر او کمتر توجه کردیم و به یاد دارم که تمام مدتی که مجید برای درمان در آلمان بود، خواهر او،‌ ناهید همیشه در کنارش بود. حضار یاد مجید بهرامی را با یک دقیقه سکوت گرامی داشتند.

خواهر مجید بهرامی نیز برای همه آرزوی سلامتی کرد و گفت که در مدت بیماری مجید بهرامی،‌ بیشتر مجید به او روحیه می‌داده و امیدوار است که در هیچ خانواده‌ای بیمار سرطانی وجود نداشته باشد.

گفتنی است نمایش متاستاز سه شب دیگر در تالار شمس اقدسیه اجرا خواهد داشت و بعد از آن در ادامه گسترش خود در سالن های تهران از ۱۲آذر ماه به تالار رودکی متاستاز خواهد کرد.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.