stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 158316
  • 28 مرداد 1399 - 14:55
5

ترامپ بار دیگر ایلهان عمر را مورد تفقد قرار داد!

ترامپ بار دیگر ایلهان عمر را مورد تفقد قرار داد!

دونالد ترامپ در جدیدترین مورد از حمله‌اش به یک زنگ رنگین پوست در آمریکا، ایلهان عمر، نماینده کنگره این کشور را یک “زن وحشتناک” توصیف کرد.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا همچنین به کامالا هریس، سناتور ایالت کالیفرنیا که از سوی رقیب انتخاباتی ترامپ یعنی جو بایدن به عنوان نامزد معاونت رئیس جمهور برگزیده شده نیز حمله کرده و گفت او “یک سری مسائل بزرگ” دارد.

ترامپ این اظهارات را در جریان سخنرانی در شهر مانکاتوی آمریکا مطرح کرد؛ سخنرانی که به عنوان یک سخنرانی رسمی درباره اقتصاد از جانب کاخ سفید اعلام شد اما سریعا تبدیل به یک نیمچه تجمع انتخاباتی شد.

رئیس جمهور آمریکا در ضمن کنایه‌هایش به چند مقام سرشناس دموکراتها شروع به حمله به سناتور کامالا هریس کرده و گفت، این نامزد مفروض معاونت رئیس جمهور در حزب دموکرات “مسائلی بزرگ دارد”. او در ادامه نام ایلهان عمر را ذکر کرد.

در ادامه جمعیت حاضر در فرودگاه این منطقه شروع به هو کردن کردند؛ اتفاقی که در ابعادی بزرگتر قبلا هم در جریان تجمعات وی در استادیومها و مکانهای بزرگتر در زمان صحبت درباره دموکراتها به ویژه زنان این حزب افتاده است.

ترامپ عنوان کرد: من هو کشیدن‌ها را می شنوم او چطور واقعا در انتخابات مقدماتی پیروز شد؟ او زنی وحشتناک است که از کشور ما تنفر دارد.

ترامپ همچنین ایلهان عمر را ضداسرائیلی خواند.

زمانی که ترامپ مجددا پرسید چطور ایلهان عمر توانست به این سمت انتخاب شود، مردی درجمعیت فریاد زد: “رای گیری پستی”.

بعد از این اتفاق رئیس جمهور آمریکا که با ایالتهای حامی اجرای طرح رای گیری پستی به دلیل نگرانی مردم از بابت شیوع کروناویروس با رای دادن حضوری درگیری پیدا کرده و کمپینی را علیه اداره خدمات پستی کشورش به راه انداخته شروع به خندیدن کرد.

او پوزخند زده و گفت: بیایید رای گیری پستی را بررسی کنیم.

این در حالی است که میانگین نظرسنجی ها حاکی از آن است که جو بایدن در ایالت مینه سوتا با هفت درصد رای بیشتر از ترامپ پیش است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.