stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳ Sunday, 24 November , 2024
  • کد خبر : 183855
  • 11 آبان 1399 - 8:30
2
در ارزيابی عملكرد سال 98؛

کسب رتبه برتر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان

کسب رتبه برتر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان
قلم/ همدان- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: بنا بر ارزيابی‌های به‌عمل‌آمده مديريت برنامه‌ريزی شركت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ايران، منطقه همدان از بين 37 منطقه كشور موفق به كسب رتبه عالی شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی بیان کرد: با بررسی نماگرها و ریزنماگرهای حدود ۴۰ شاخص بخش‏‎های مختلف، این شرکت در دو بازه زمانی ۶ ماهه اول و دوم حائز رتبه عالی در عملکرد شد.

وی ادامه داد: این بخش‎ها شامل فنی، عملیاتی در مرکز استان و نواحی هشت‎گانه، مرکزی، ملایر، نهاوند، تویسرکان، رزن، کبودراهنگ، بهار و اسدآباد، بازرگانی، تأمین و توزیع، برنامه‎ریزی، HSE ،CNG، مهندسی فرآورده‎ها، اداری، پشتیبانی، حراست، کنترل نظارت و روابط عمومی است. 

این مقام مسئول عزم راسخ مدیریت و مسئولین منطقه در تحقق سیاست‎های سوخت‎رسانی و تلاش وافر کارکنان در تأمین مطلوب فرآورده، ارسال شبانه‎روزی محمولات سوختی در ابعاد استانی، کشوری و بین‎الملل، حفظ استانداردهای کمی و کیفی فرآورده‌ها (بنزین، نفتگاز، نفت سفید و نفت کوره) از نوع متداول و یورو در تمام مراحل ذخیره‎سازی، نگه‌داشت، انتقال و عرضه با پشتیبانی واحدهای داخلی را ازجمله عوامل این موفقیت بزرگ دانست.

روستایی افزود: از شاخص‎های مورد بررسی قرار گرفته می‌توان به این موارد اشاره کرد: بازدید گروه‌های معین، تجزیه و تحلیل فروش، مکشوفات قاچاق فرآورده‌های نفتی، رسید و ارسال فرآورده‎ها، بازدید مشترک با دستگاه‎های ناظر و هم‌تراز، نمایندگان کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بازدید از مصرف‎کنندگان عمده و جایگاه‌ها و نیروگاه، تشکیل جلسات کمیته‎های رسیدگی به تخلفات توزیع و فروش فرآورده‎های نفتی، تلاش در کنترل، کاهش شدت و عدم تکرار حوادث در تأسیسات نفتی، روند پیشرفت پروانه‎های کار و تعمیرات، انجام آزمایش‌های معمول نازل‌های تلمبه‎های سوخت‎گیری و کنترل کیفیت فرآورده‎های تحویلی، حفظ و ارتقای ضریب پایداری ترمینال‎ها، سامانه‎ها و جایگاه‎های سوخت‎رسانی، توسعه سیستم‎های مکانیزه جایگاه‎ها، عملکرد حوزه‎های عملیات، بازرگانی، تأمین و توزیع، منابع انسانی، امور مالی، برنامه‎ریزی، بهره‎برداری از جایگاه‎های CNG، رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های تأمین کالا، تعیین تکلیف اقلام و کالاهای مازاد، ارسال آمار و اطلاعات و گزارشات مدیریتی، عملکرد منطقه در اجرایی کردن طرح شرکت‎های صاحب‎نشان (BRAND)، تشکیل جلسه با جایگاه‎داران، پایش پیشرفت پروژه‎های سرمایه‎ای، ارسال اطلاعات و آمار جهت تهیه گزارش‎های مدیریتی و فعالیت‎های اطلاع‎رسانی و ارتباطات.

وی اذعان کرد: در کسب این موفقیت نقش برجسته تفاهم، هم‎سویی، هماهنگی و همکاری‌های متقابل این مجموعه با دستگاه‎های استانی، سازمان‎های متولی در امر برآورد و تعیین سوخت مورد نیاز بخش‎های مختلف و متنوع مصرف و همکاری خوب منطقه با رسانه ملی در تنویر افکار عمومی و همچنین حسن تعامل و ارتباط اثربخش با بدنه و مدیریت ارشد استان، بسیار با اهمیت و واجد قدردانی است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.