stat counter
تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 28 September , 2024
  • کد خبر : 361698
  • 13 اردیبهشت 1400 - 16:26
3
مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران در اراک:

۹۰درصد نیاز کشور به سولفات سدیم، توسط شرک معدنی املاح ایران تامین می شود

۹۰درصد نیاز کشور به سولفات سدیم، توسط شرک معدنی املاح ایران تامین می شود
مرکزی_ مدیر عامل شرکت معدنی املاح ایران در اراک، گفت: سولفات سدیم ۴۰ درصد از حجم پودرهای شوینده را تشکیل می دهد و از کالاهای استراتژیک کشور است که ۹۰درصد نیاز کشور به سولفات سدیم توسط این شرکت تامین می شود.
قلم | qalamna.ir :

هوشنگ فرجی در جمع خبرنگاران افزود: پیش بینی می شود در سال جاری بالغ بر ۱۸۵ هزار تن تولید سولفات سدیم در دو شهرستان اراک و گرمسار داشته باشیم.

وی یادآور شد: حدودا در دو شهرستان ۶۰۰ نفر پرسنل داریم که در سه شیفت کار می کنند و حدود ۹۰درصد سولفات سدیم کشور را تامین می کنیم که از بزرگترین و با کیفیت ترین کارخانه های تولید سولفات سدیم در منطقه خاورمیانه بشمار می رویم و جز بزرگترین کارخانه تولید نمک تصفیه در ایران نیز هستیم.

مدیر عامل شرکت معدنی املاح ایران گفت: گردش مالی شرکت حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در سال است که با توجه به پروژه های در دست اجرا، انتظار می رود این مبلغ در سال جاری به ۷۰۰ یا ۸۰۰ میلیارد تومان در سال برسد.

فرجی ابراز کرد: دو پروژه در منطقه گرمسار شامل تولید سولفات پتاسیم و کلرید کلسیم و یک طرح توسعه نمک در حال اجرا داریم که فاز اول آن در شهریور یا مهر ماه سال جاری اجرایی می شود.

فرجی میزان سرمایه گذاری این پروژه ها را ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: حدود ۳۰ درصد این مبلغ از تسهیلات بانک ها و مابقی از منابع داخلی و سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی تامین خواهد شد.

رییس سازمان صمت استان مرکزی نیز گفت: شرکت معدنی املاح، صنعتی است که مایحتاج عمومی مردم به آن نیاز دارد و مدیرعامل و پرسنل شرکت، این صنعت را سبز نگه داشته و بدون آلایندگی و ایجاد مزاحمت برای مردم در حال فعالیت است.

سعید جعفری کرهرودی با اشاره به اینکه توجه به سرمایه های انسانی از ویژگی های خوب این شرکت است، ابراز کرد: یکی از شاخص های قابل توجه استان مرکزی در سال ۹۹ تولید سولفات سدیم بود که باعث شد در سند آمایش سرزمینی که در روزهای پایانی سال گذشته به ما ابلاغ شد به عنوان استان محور در تولید سولفات سدیم معرفی شویم.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.