stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 393926
  • 31 شهریور 1400 - 12:18
2

صنایع دفاعی به همت پژوهشگران بسیجی به موفقیت‌های بزرگی دست یافت

صنایع دفاعی به همت پژوهشگران بسیجی به موفقیت‌های بزرگی دست یافت
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ، محمد رضا مردانی روز چهارشنبه در همایش بزرگ سازمان بسیج اساتید و مرکز بسیج کارکنان با عنوان استمرار ارزش های حکمرانی مردمی دوران دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: دانشگاهیان بسیجی  و ملت شریف ایران برای هشت سال مانور بصیرت و مقاومت به خود می بالند.

وی یادآور شد: استادان و دانشگاهیان افتخار می کنند که در دوران دفاع مقدس در کنار سایر رزمندگان با ایفای نقش به عنوان رزمنده و مدافع کشور و انقلاب، حماسه آفریدند و علاوه بر این در تامین نیازهای علمی و تخصصی جبهه های دفاع مقدس توانستند کارنامه درخشانی به جای بگدارند.

رییس بسیج اساتید کشور اظهار امیدواری که دولتمردان و مدیران کشور با تاسی به ارزش های دوران دفاع مقدس، دوران سخت تحریم و مبارزه اقتصادی و با الگو گیری از حکمرانی مردم محور با تکیه بر توان داخلی، گام های بلندی را رقم بزنند.

مردانی ادامه داد: کشورهای تحت ستم و ملت های مظلوم تنها با تکیه بر مبارزه، جهاد و شهادت می توانند به پیروزی برسند. آنها دلیلی برای سکوت و هراسیدن ندارند .

وی همچنین گفت: پیام اول این همایش این است که همانگونه در جنگ تحمیلی ایستادگی و مقاومت سبب پیروزی ملت ایران شد، در جنگ نرم، دوران تحریم و مبارزه اقتصادی با دشمن نیز پیروز خواهد بود.

رییس بسیج اساتید کشور تاکید کرد: همچنین پیام این همایش به ملت های مظلوم و ستمدیده جهان است که الگوی ایران نهراسیدن ، مبارزه و جهاد و شهادت است.

همایش بزرگ سازمان بسیج اساتید و مرکز بسیج کارکنان با عنوان استمرار ارزش های حکمرانی مردمی دوران دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی امروز در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در محل برگزاری نماز جمعه تهران در دانشگاه تهران برگزار شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.