stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 431435
  • 10 فروردین 1401 - 19:16
3

عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده شهداء دارد

عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده شهداء دارد
قلم | qalamna.ir :

روز چهارشنبه  سردار حسین اشتری در سفر به شهرکرد در دیدار با خانواده شهید قربانعلی امیدی ارجنکی افزود: دیدار باخانواده شهدا یک توفیق الهی است و همه باید ادامه دهنده راه شهدا و پیروی از آرمان‌های والای شهدا باشیم.

وی اظهارداشت: درخت انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده و همه ما وظیفه داریم از امنیت ایجاد شده در کشور پاسداری کنیم.

سردار اشتری با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ‌ویژه در میان قشر جوان افزود: همه ما تا قیامت مدیون خون شهدا هستیم و خود را موظف می‌دانیم به عنوان خادم این عزیزان و خانواده معظم شهدا خدمت کنیم.

 فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مجموعه انتظامی نیز به سهم خود در دفاع از آرمان‌ها در همه حال آماده خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با پیروی از شهیدان رهرو آن بزرگواران است.

فرمانده کل انتظامی کشور در جریان سفر به استان چهارمحال و بختیاری از کلانتری‌های ۱۱ و ۱۳ شهرکرد و کلانتری ۱۵ فرخشهر نیز بازید کرد.

سروان قربانعلی امیدی ارجنکی از نیروهای خدوم نیروی انتظامی روز ۲۶ تیرماه در درگیری با اشرار در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان فنوج به شهادت رسید.

شهید قربانعلی امیدی ارجنکی متولد ۳۰ شهریورماه ۱۳۶۰ بود که در مهرماه ۱۳۸۰ به استخدام نیروی انتظامی درآمد، که پس از ۱۸ سال خدمت به عنوان حافظ امنیت کشور روز چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸ در درگیری با یک قاچاقچی اسلحه در روستای مسکوتان شهرستان فنوج سیستان و بلوچستان به مقام شهادت رسید.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.