stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 2 October , 2024
  • کد خبر : 480086
  • 11 مهر 1403 - 17:53
0

خاتمی: «وعده صادق ۲» کار قرآنی و قانونی بود/ مرگ بر آمریکا حق آمریکاست

خاتمی: «وعده صادق ۲» کار قرآنی و قانونی بود/ مرگ بر آمریکا حق آمریکاست

«آیت‌الله سید احمد خاتمی» با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق ۲ گفت: آن چه دیشب توسط نیروهای مسلح ما به ویژه سپاه انجام شد، کار قرآنی و قانونی بود.

قلم | qalamna.ir :

عضو خبرگان رهبری در سخنرانی در تجمع محکومیت ترور سید حسن نصرالله و قدردانی از سپاه پاسداران برای انجام عملیات وعده صادق ۲ در میدان آیینی امام حسین افزود: در چهار آیه قران است که ما از ستمگران انتقام خواهیم گرفت. همچنین بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل این اقدام انجام شد.

خاتمی گفت از فرزندان قدرتمندمان تشکر می کنیم که جانانه زدند و دستشان درد نکند. صدها موشک بر تل آویو زدند که این پیام را دارد که این ملت بر نابودی صهیونیسم مصمم است.

اگر دوباره بخواهند شیطنت کنند ما کوبنده‌تر خواهیم کوبید

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: اگر دوباره بخواهند شیطنت کنند ما کوبنده تر خواهیم کوبید.

وی ادامه داد: ما به رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم که از صحنه عقب‌نشینی نخواهیم کرد. زندگانی جاویدان در مرگ پیروزمندانه است. ما از حسین (ع) درس آموختیم که مرگ با عزت از عیش در مذلت بهتر است.

مرگ بر آمریکا حق آمریکاست

خاتمی گفت: انگلیس و ژاپن و دیگر جنایتکاران عملیات وعده صادق ۲ را محکوم کردند و به آنها می‌گوییم مرگتان باد. طفل شیرخوار را کشتند محکوم نکردید! معتقدیم همه اینها زیر سر  آمریکاست و مرگ بر آمریکا حق آمریکاست.

وی ادامه داد: بایدن گفته آن‌چه اسراییل انجام می‌دهد دفاع مشروع است مرگتان باد! زن و کودک را کشتن دفاع مشروع است؟ و بیش از ۴۰ هزار نفر را کشتن دفاع مشروع است؟ این جنایت بزرگ است که تاریخ درباره آن خواهد نوشت.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: ما داغداریم و تردیدی در این نیست، وقتی مردم شنیدند سید حسن نصرالله را کشتند اشک‌ها ریختند اما مهم راه سید حسن است که باید ادامه یابد و راه او «مقاومت بی امان» در برابر دشمنان اسلام است و به یاری خدا سرنوشت منطقه را همین مقاومت رقم می‌زند.

ملت ایران خستگی را خسته کرده است

وی تاکید کرد: دشمن می‌خواهد ملت ایران را خسته نشان دهد، غافل از اینکه ملت ایران خستگی را خسته کرده است، بنابراین خسته نشدن در راه مقاومت راه پیروزی در برابر دشمن است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.