stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 442709
  • 27 تیر 1401 - 18:52
1

از انهدام باند سرقت قطعات خودرو در کرمانشاه تا دستگیری عاملان تیراندازی

از انهدام باند سرقت قطعات خودرو در کرمانشاه تا دستگیری عاملان تیراندازی
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ “علیرضا دلیری” روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقعات قطعات خودرو خصوصا پنل و ایربگ های آن ها، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۴ الهیه با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای یک باند سه نفره همراه با یک دستگاه خودرو پژو پارس شده و پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت زیر پل مدافع حرم موفق به توقیف آن شدند.

سرهنگ دلیری با اشاره به دستگیری هر سه عضو باند خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۴۶ فقره سرقت در شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: در بازرسی از خودرو سارقان که پلاک های آن نیز تقلبی بود و همچنین مخفیگاه آن ها ۴۶ قطعه وسایل خودرو سرقتی کشف شد.

وی همچنین به فوت یکی از کارگران شهرداری در حین تعقیب و گریز اشاره کرد و گفت: متاسفانه این نیروی زحمتکش شهرداری توسط خودرو سارقان زیر گرفته شد و به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ دلیری گفت: پلیس مقتدرانه با سارقان و عوامل ناامنی جامعه برخورد و اجازه نمی دهد عده ای با هر نیت و انگیزه ای به ایجاد ناامنی برای مردم بپردازند.

عاملان تیراندازی در روستاهای کوزران دستگیر شدند 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه از دستگیری چهار عامل تیراندازی در روستای “قلعه گلینه” بخش کوزران که منجر به وارد آمدن خسارت به یک دستگاه خودرو سمند شده بودند، خبر داد. 

سرهنگ دلیری اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی در روستای قلعه گلینه کوزران، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در روستا شخصی به ماموران مراجعه و عنوان کرد با خودرو سمند خود به زمین های کشاورزی مراجعه و لحظاتی بعد یک دستگاه پیکان با چهار سرنشین که همگی آن ها را می شناخته به سمت خودرویش تیراندازی کرده و متواری شده اند.

سرهنگ دلیری افزود: پس از کسب این اطلاعات تلاش برای دستگیری عاملان تیراندازی آغاز و ماموران پاسگاه کوزران توانستند هر چهار نفر را که از اهالی روستای مذکور بودند، شناسایی و در عملیات هایی جداگانه دستگیر کنند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه یادآوری کرد: علاوه بر دستگیری عاملان تیراندازی و معرفی آن ها به دستگاه قضائی، یک قبضه سلاح شکاری پران نیز کشف شد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۳۷۰ محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان های استان به سر می برند و بیش از پنج ماه است که کلیه مرخصی های آن ها لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.