stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۵ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 5 September , 2024
  • کد خبر : 478836
  • 15 شهریور 1403 - 14:17
0

فسادساختاری در اموراقتصادی کشور دیده می‌شود

فسادساختاری در اموراقتصادی کشور دیده می‌شود
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: یک عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره اولویت‌های دولت چهاردهم در آغاز به کار عنوان کرد: مهمترین و محوری‌ترین اقدام دولت چهاردهم و دولت‌های قبل باید بهبود و گسترش سفره مردم و بهبود اقتصاد و معیشت میبود. مسائل امنیتی و تنظیم روابط با کشور‌های همسایه و سایر کشور‌های جهان نیز در حقیقت برای این موضوع بوده است.
ابوالفضل ظهره‌وند، ادامه داد: در حقیقت اقتصاد کالبد روح جمعی است و موضوعات فرهنگی اجتماعی و سیاسی روح این کالبد است. متاسفانه اقتصاد کشور مورد غفلت قرار گرفته است و نباید این موضوعات را جدا از هم ببینیم؛ چراکه اقتصاد متر شعار‌های انقلاب است و مردم باید در امور اقتصادی آزادی داشته باشند. آقای پزشکیان باید مدل اقتصاد کشور را روشن کند. ایشان در سخنرانی اخیر خودش به این نکته اشاره کرد که کلنک زنی نخواهیم داشت. در حقیقت کلنگ زنی کاری اشتباه بود و باید مزیت‌های نسبی هر منطقه را با توجه به امکانات آن ارزیابی کرد و با رعایت عدالت اجتماعی باید مدل‌های اقتصادی را اجرایی و به مردم معرفی کرد.
این نماینده تهران تاکید کرد: متاسفانه فساد ساختاری در امور اقتصادی کشور دیده می‌شود. از سوی دیگر رئیس‌جمهور محترم به جذب سرمایه‌های خارجی نیز اشاره داشتند. درحالی که نباید خیلی بر روی این موضوع حساب کرد. بلکه این پول‌های خرد مردم است که می‌تواند اقتصاد کشور را تغییر و نجات دهد. همچنین صادرات و واردات را باید را در اختیار تولید ملی قرار دهیم و باید جامعه ایرانی را به حرکت درآوریم و به آن در بازار منطقه و کشور نقش اقتصادی بدهیم.
ظهره‌وند در پایان گفت: موضوع تحریم‌ها با کار ملی قابل حل خواهد بود وگرنه این موضوع اهرم فشاری برای جمهوری اسلامی خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.