stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 2 October , 2024
  • کد خبر : 480069
  • 11 مهر 1403 - 14:15
0

۸۸ درصد از نمادهای بازار سهام منفی شدند

۸۸ درصد از نمادهای بازار سهام منفی شدند
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: معاملات بورس امروز تحت تاثیر تنش نظامی میان ایران و رژیم صهیونیستی بسته شد و به دنبال آن بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. همچنین ۸۸ درصد از نمادهای بازار سهام کاهش قیمت پیدا کردند و تمامی نماگرها قرمز شدند.

تجارت نیوز، معاملات امروز سهام در جهت کندل معاملاتی روز گذشته بسته شد و در پایان بورس امروز، شاخص کل با کاهش هشت هزار و ۷۰۸ واحدی که معادل ۰٫۴۱ درصد این شاخص است روبه‌رو شد. بر این اساس، شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و ۱۱۴ هزار واحدی ایستاد.

در طرف دیگر، قیمت معاملات سهم‌های کوچک بازار سهام نیز کاهش داشته است؛ به طوری که شاخص هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز هزار و ۵۰۰ واحد که معادل ۰٫۲۱ درصد این شاخص است کاهش ارتفاع داد و به سطح ۷۰۰ هزار واحد رسید.گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری، حجم معاملات را ۴٫۳ میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را هزار و ۸۱۷ میلیارد تومان نشان می‌دهد.

ورود و خروج پول حقیقی
تراز پول حقیقی در سهام، برخلاف روز معاملاتی گذشته، امروز منفی بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود ۸۱۵ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شده است. همچنین تا لحظه تنظیم این گزارش حدود ۸۱ میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.