stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 4 October , 2024
  • کد خبر : 480195
  • 13 مهر 1403 - 17:54
0

پیام‌های سخنرانی رهبر انقلاب برای منطقه و جهان

پیام‌های سخنرانی رهبر انقلاب برای منطقه و جهان

یک کارشناس مسائل منطقه گفت که «سخنرانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه و حضور باشکوه مردم در آن پیام‌های خاص خود را در منطقه و عرصه بین‌المللی دارد».

قلم | qalamna.ir :

«جعفر قنادباشی» در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور و سخنرانی مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران تصریح کرد: حضور ایشان در نماز جمعه به چند مناسبت انجام شد که یکی از مهمترین آن گرامی‌داشت یاد شهید سید حسن نصرالله  بود.

او با بیان اینکه «پیچیدگی مسائل منطقه و جهان اسلام اقتضا می‌کرد که مواضع جمهوری اسلامی ایران به صورت روشن و شفاف از سوی بالاترین مقام کشور از طریق تریبونی چون نماز جمعه اعلام شود»، گفت: از دیگر سو در آستانه یک سالگی عملیات طوفان الاقصی قرار داریم و مجموعه این دلایل باعث شد که ایشان در نماز جمعه حضور و سخنرانی کنند. 

قنادباشی افزود: من امروز خود در نماز جمعه شرکت کردم و جمعیت بسیار زیادی در این مراسم حضور داشتند، چنان‌که می‌توان گفت نماز جمعه امروز تهران نمایشی از حضور گسترده مردم در راستای حمایت از ایران و جریان مقاومت بود.

پیام‌های سخنرانی رهبر انقلاب برای منطقه و جهان
نماز جمعه امروز تهران

او با بیان اینکه «سخنرانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه و حضور باشکوه مردم در آن پیام‌های خاص خود را در منطقه و عرصه بین‌المللی دارد»، گفت: موضع‌گیری‌های امروز مقام معظم رهبری مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی کشورهای منطقه و جهان اسلام بود، چنانکه بسیاری از رسانه‌های مهم منطقه این سخنرانی را به صورت زنده پخش کردند.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه رهبر انقلاب یک خطبه خود را به زبان عربی قرائت کردند و این تصمیم خوبی بود که ایشان بدون واسطه با مردم جهان عرب و اسلام صحبت کنند، افزود: ایشان در سخنرانی خودشان به صورت صریح و آشکارا به تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران در مورد تحولات اخیر و مسائل پیش رو پرداختند و بر این موضوع تاکید کردند که اگر لازم باشد باز هم  ایران قاطعانه به جنایت‌های رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهد و در این ارتباط شتاب زده عمل نمی‌کند و در عین حال تعلل نیز نخواهد داشت.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.