stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024
  • کد خبر : 480859
  • 29 مهر 1403 - 14:15
0

پایان بورس امروز ۲۹ مهر ۱۴۰۳

پایان بورس امروز ۲۹ مهر ۱۴۰۳
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: معاملات امروز سهم‌های بزرگ بازار در جهت کندل معاملاتی روز گذشته بسته شد و در پایان بورس امروز، شاخص کل با کاهش ۱۹ هزار و ۹۵۹ واحدی که معادل ۰٫۹۸ درصد این شاخص است، روبه‌رو شد.حدود ۳ هفته می‌‌گذرد از زمانی که بازار سهام به واسطه ریسک های سیستماتیک دچار ریزش شده است.

تجارت نیوز، شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و ۲۱ هزار واحدی ایستاد. در طرف دیگر، قیمت معاملات سهم‌های کوچک بازار سهام نیز کاهش یافته است؛ به طوری که شاخص هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز پنج هزار و ۴۶۵ واحد که معادل ۰٫۸۱ درصد این شاخص است، کاهش ارتفاع داد و به سطح ۶۶۹ هزار واحد رسید.گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری، حجم معاملات را ۳٫۶ میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را یک هزار و ۵۷۸ میلیارد تومان نشان می‌دهد.

ورود و خروج پول حقیقی
تراز پول حقیقی در سهام، مانند روز معاملاتی گذشته، امروز منفی بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود ۴۱۴ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شده است. موضوع دیگر اینکه تا لحظه تنظیم این گزارش حدود ۵۰۷ میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.