stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 130605
  • 10 خرداد 1399 - 22:52
1

انگلیس در لحظات «بسیار خطرناکی» در بحبوحه‌ی کرونا قرار گرفته است

انگلیس در لحظات «بسیار خطرناکی» در بحبوحه‌ی کرونا قرار گرفته است

یک مقام ارشد در وزارت بهداشت انگلیس با توجه به تصمیم دولت برای بازگشایی مشاغل و کاهش محدودیت‌ها، اعلام کرد که اکنون انگلیس در لحظه‌ی بسیار سخت و خطیری در مقابله با کرونا قرار گرفته است.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، جاناتان ون تام، معاون مشاور ارشد در امور بهداشتی و درمانی دولت انگلیس اظهار کرد که انگلیس در لحظه‌ی بسیار خطرناکی در بحبوحه‌ی مقابله با کرونا قرار دارد و با این حال دولت تصمیم به کاهش محدودیت‌های قرنطینه در کشور گرفته است.

وی ضمن هشدار به مردم جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: «مردم فکر نکنند کرونا تمام شده است و دست از اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه بردارند.»

جاناتان ون تام، معاون مشاور ارشد در امور بهداشتی و درمانی دولت انگلیس در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت که مردم باید به طور “معقول و متناسب” با کاهش محدودیت‌های قرنطینه در کشور عمل کنند و هم‌چنان به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه داشته باشند؛ چون «ما می‌خواهیم باز هم عزیزانمان را ببینیم و در کنارشان باشیم».

وی هم‌چنین اعلام کرد که همزمان با اجرایی شدن طرح کاهش محدویت‌های قرنطینه در کشور، مردم باید به تمام تمهیدات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه در اماکن عمومی عمل کرده و طبق دستورالعمل پیش بروند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.