stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۹ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 10 October , 2024
  • کد خبر : 144936
  • 19 تیر 1399 - 11:58
4
بصورت ویدئو کنفرانس صورت گرفت:

بیست و هفتمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک کلانشهر ها برگزار شد

بیست و هفتمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک کلانشهر ها برگزار شد
با حضور معاون حمل و نقل شهرداری کرمانشاه، بیست و هفتمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک کلانشهر ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، صبح امروز طی جلسه ای به صورت ویدئو کنفرانسی، بیست و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون حمل و نقل و ترافیک کلانشهر ها برگزار شد.

این جلسه با موضوع تبعات ناشی از ویروس کوید ۱۹ بر حمل و نقل کلانشهر ها و راهکار های پیش رو به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهرندان، بررسی روند نو سازی و بازسازی ناوگان فرسوده اتوبوسرانی کشور با استفاده از تسهیلات مصوب شورای اقتصاد دولت و بررسی بند الف ماده ۱۰۸ قانون برنامه ششم توسعه‌ نقش محدوده فعالیت شورای حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.

دکتر محسن ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه در این نشست ضمن ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده توسط شهرداری کرمانشاه از زمان شیوع بیماری کرونا، به تشریح اقدامات پیشگیرانه در حوزه حمل و نقل، اثرات این بیماری بر سیستم حمل و نقل عمومی و مشکلات ایجاد برای رانندگان این حوزه پرداخت.

ارجمندی در ادامه به روند بازسازی و نوسازی ناوگان فرسوده اتوبوسرانی و اقدامات انجام شده و راهکار هایی جهت کاهش مشکلات در این زمینه پرداخت.

در پایان جلسه لوایحی در خصوص مشکلات طرح شده تهیه و مقرر شد در نخستین جلسه شهرداران کلانشهر ها با حضور سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مطرح و به تصویب برسد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.