stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 4 October , 2024
  • کد خبر : 163846
  • 15 شهریور 1399 - 12:22
1
توصیه های پلیس پیشگیری به والدین در آستانه بازگشایی مدارس:

فرزندان خود را با اشیاء قیمتی راهی مدرسه نکنید/ در انتخاب سرویس مدرسه ابتدا تحقیق کنید/ مراقب روابط اجتماعی فرزندان خود باشید

فرزندان خود را با اشیاء قیمتی راهی مدرسه نکنید/ در انتخاب سرویس مدرسه ابتدا تحقیق کنید/ مراقب روابط اجتماعی فرزندان خود باشید
کرمانشاه/قلم: رئیس پلیس پیشگیری فرمانده انتظامي استان کرمانشاه به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور ارتقاي آگاهي والدین، دانش آموزان و جلوگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی توصيه هاي ارائه کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سرهنگ فرزاد اکبری اظهار داشت: والدین باید فرزندان خود را نسبت به شناخت آسیب های اجتماعی که بعضاً بصورت ناآگاهانه دامن‌گیر آنها می شود توجیه و ضمن آموزش های لازم همواره به توصیه های پلیس توجه واهتمام داشته باشند.

وی افزود: یکی از نکاتی که باید مورد تاکید قرار گیرد این است که به فرزندان خود بیاموزند که با غریبه ها گرم نگیرند و اگر غریبه ای او را به جای خلوت دعوت کرد از رفتن خودداری و آنها را در جریان بگذارند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: پدرها و مادرها هرگز فرزند خود را با اشیاء قیمتی و پول زیاد به مدارس اعزام نکنند و تلفن و آدرس محل سکونت را نیز به فرزندانشان بیاموزند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: والدین از سرویسی برای حمل و نقل فرزند خود استفاده کنند که مورد تایید آموزش و پرورش قرار گرفته باشد و حتما تحقیق لازم در خصوص سلامت عمومی راننده سرویس مدرسه و سایر افرادی که با فرزند شما در ارتباط هستند به عمل آورند.

سرهنگ اکبری خاطرنشان کرد: اولیا باید به فرزند خود بیاموزند که با کسی درگیر نشوند حتی اگر مورد توهین یا فحاشی قرار گرفتند، در اولین فرصت موضوع را با آنها مطرح و اولیا نیز با مسؤولان مدرسه در میان بگذارند.

وی در پایان با اشاره به لزوم مراقبت والدین بر روابط اجتماعی فرزند خود و توجه دادن آنها به آسیب های اجتماعی نظیر مواد مخدر، انتخاب دوستان ناباب و… یادآور شد: موضوع مهم دیگر توصیه به فرزندان در خصوص رعایت کامل مسائل بهداشتی با توجه به شیوع کروناست.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.