stat counter
تاریخ : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳ Friday, 22 November , 2024
  • کد خبر : 205142
  • 22 آذر 1399 - 16:34
2
معاون خدمات مشتركين و درآمدشركت آب و فاضلاب استان مركزي:

فراهم شدن بستر خدمات غیرحضور آبفا برای مشترکین

قلم_مرکزی_ معاون خدمات مشتركين و درآمدشركت آب و فاضلاب استان مركزي گفت: بستر مناسبي براي دريافت خدمات غير حضوري آب و فاضلاب وجود دارد.
قلم | qalamna.ir :

معاون خدمات مشترکین و درآمدشرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: بستر مناسبی برای دریافت خدمات غیر حضوری آب و فاضلاب وجود دارد ، مردم از این بستر استفاده نمایند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در نشست خبری با خبرنگاران ، ضمن تشریح نحوه عملکرد سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین این شرکت ، از مردم خواست با توجه به مزایای استفاده از خدمات غیر حضوری برای خود و جامعه ، از این بستر استفاده نمایند.
علی صادقی معاون خدمات مشترکین و درآمد این شرکت در نشست خبری که با حضور خبرنگاران خبرگزاری ها برگزار شد اظهارداشت : در زمان حاضر که افزایش ترددها باعث بروز مشکلاتی همچون آلودگی هوا ، اتلاف وقت ، صرف هزینه، به ویژه در شرایط کنونی شیوع ویروس کووید ۱۹ که رفت و آمدها باعث انتشار بیشتر بیماری می شود ، استفاده از خدمات غیر حضوری که بستر آن در شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از سال ۹۶ فراهم شده است ،تاثیر بسزایی در کاهش مشکلات مردم و جامعه دارد.
صادقی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب به دنبال اینست که مردم بتوانند خدمات این شرکت را در خانه دریافت نموده و به ادارات مراجعه نداشته باشند تصریح کرد : سعی کرده ایم همه خدماتی که به طور حرفه ای کارکنان شرکت آب و فاضلاب درنرم افزار درون سازمانی با آن کار میکنند را به طور خیلی ساده و روان در اختیار مردم و دفاتر پیشخوان از طریق درگاه اینترنتی شرکت قرار دهیم.
وی بیان داشت: سامانه دریافت خدمات غیر حضوری آب و فاضلاب به نام” ساحل” چهارمین سال است که استقرار یافته و با توجه به یکپارچگی دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی از پایان سال ۹۸، با بروز رسانی اطلاعات سامانه ، این نرم افزار هم به مشترکین شهری و هم به مشترکین روستایی خدمات ارایه میدهد .
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب ادامه داد : با توجه به اینکه بستر مناسبی برای دریافت خدمات غیر حضوری آب و فاضلاب فراهم نموده ایم، متاسفانه درصد کمی از مردم از آن استفاده میکنند، که اگرچه با وجود شرایط خاص بیماری کرونا ، این درصد مقداری افزایش یافته است اما همچنان میزان استفاده ی مردم از درگاههای غیرحضوری آب و فاضلاب کم بوده و لازم است افزایش یابد..
وی در ادامه تصریح کرد : در حال حاضردرصد پرداخت غیر حضوری قبوض آب بهاء به بیش از ۹۸ درصد رسیده است ولی نیاز است درصد استفاده از سایر خدمات غیر حضوری هم افزایش یابد ، زیرا علاوه بر داشتن فواید ملی و استانی ، کمک شایانی به اقتصاد فرد، جامعه و کشور خواهد نمود.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان مرکزی اطلاع رسانی شفاف را حق مردم دانست و اظهار داشت: این شرکت از جمله دستگاه هایی است که در رویکردها و فرایند های ارایه خدمات ، به طور کاملا شفاف عمل نموده است و اطلاعات مفید بسیاری را از درگاههای غیرحضوری خود در اختیار مشترکین قرار می دهد.
وی در ادامه به تشریح سامانه خدمات الکترونیکی شرکت که لینک آن در سایت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی وجود دارد پرداخت و اظهار داشت : همه خدماتی که مردم میتوانند از شرکت آبفا دریافت نمایند در ۲۲ خدمت (استاندارد کشوری) برنامه ریزی شده که بر روی این سامانه موجود است.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان مرکزی از مشترکین خواست با ورود به این سامانه ،خدماتی مانند خود اظهاری کارکرد کنتور و دریافت آنلاین قبض محاسبه شده جدید ، پرداخت صورتحساب آب بهاء ،درخواست انشعاب آب و فاضلاب ، تغییر نام مالک ، مشاهده سوابق گذشته صورتحساب و پرداختی آن، تغییرکاربری و… را به صورت غیر حضوری دریافت نمایند.
صادقی با تاکید بر لزوم حذف قبوض کاغذی آب بهاء و اطلاع رسانی آن از طریق پیامک تلفن همراه از مشترکین خواست در این زمینه همکاری های لازم را با شرکت آب و فاضلاب نموده و شماره تلفن همراه خود را به مامورین قرائت کنتور اعلام نمایند.

هشتگ: , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.