stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 207085
  • 25 آذر 1399 - 21:23
4

پاندمی کرونا در فصل زمستان شدت می‌گیرد/ پرهیز از دورهمی‌های یلدایی

پاندمی کرونا در فصل زمستان شدت می‌گیرد/ پرهیز از دورهمی‌های یلدایی

معاون پشتیبانی بیمارستان الزهرا گفت: احتمالا پاندمی کرونا ویروس در فصل زمستان شدت بیشتری خواهد گرفت، افراد باید از دورهمی‌ها خانوادگی به ویژه در شب یلدا بپرهیزند تا به شرایط حاد قبل بازنگردیم.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار ، کریم سهرابی در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان با بیان با اینکه با تلاش کادر درمان و همکاری مردم شاهد روند کاهشی بروز و شدت بیماری در بیمارستان‌ها هستیم، اظهار کرد: باید توجه کنیم که شرایط سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و بیمارستان الزهرا که یکی از بیمارستان‌های بزرگ اصفهان است که بار سنگین بیماران مبتلا به کرونا ویروس را بر دوش کشیده و حتی حدود دو هزار بستری و حدود ۴۰۰ بیمار در بخش آی سی یو نیز در این بیمارستان داشته‌ایم.

وی با تاکید اینکه احتمالاً پاندمی کرونا ویروس در فصل زمستان شدت بیشتری خواهد گرفت، تصریح کرد: افراد مسن، افراد با بیماری زمینه‌ای و سیستم ایمنی بدن ضعیف بیشتر در معرض ابتلاء هستند و باید مراقبت بیشتری کنند، چرا که وضعیت شدت ابتلای این افراد بیشتر است.

معاون پشتیبانی بیمارستان الزهرا خاطر نشان کرد: افراد باید از دورهمی‌های خانوادگی به ویژه در شب یلدا بپرهیزند تا به مقابله با شیوع کرونا در استان اصفهان کمک شود و به شرایط حاد قبلی بازنگردیم، زیرا کادر درمان بسیار ناتوان و خسته هستند و باید بتوانیم شرایط را ثابت نگه داریم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.