stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 3 October , 2024
  • کد خبر : 212432
  • 06 دی 1399 - 1:40
1

تجمع رانندگان اتوبوس در اعتراض به عوارض آزادراه تهران-ساوه

تجمع رانندگان اتوبوس در اعتراض به عوارض آزادراه تهران-ساوه

رباط کریم- رانندگان اتوبوس رباط کریم در اعتراض به عوارض نجومی آزادراه تهران- ساوه تجمع مسالمت آمیز برگزار کردند.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، بعد از ظهر جمعه امروز ۸۰ دستگاه اتوبوس رباط کریم و پرند در اعتراض به نرخ عوارضی اتوبان تهران-ساوه برای مدتی در کنار این اتوبان دست به تجمع مسالمت آمیز زدند.

یکی از این رانندگان اتوبوس در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: این تجمع مسالمت آمیز را برگزار کردیم، تا شاید مسئولین که بارها وعده حل معضل عوارض آزادراه تهران- ساوه برای شهروندان رباط کریم و بهارستان را داده‌اند، حالا صدای ما را بشنوند.

وی گفت: تاکنون انتقادهای زیادی نسبت به نرخ عوارضی اتوبان تهران ساوه در رسانه‌ها منتشر شده است، اما هنوز کسی فریاد ساکنان رباط کریم و بهارستان را نشنیده است.

خبرنگار مهر شهروندان رباط کریم و بهارستان مدت‌ها است که قبض‌های عوارضی اتوبان- تهران ساوه را ناعادلانه می‌دانند.

و مسئولین شهرستانی و استانی بارها وعده حذف این عوارض را به مردم داده‌اند اما پیگیری مؤثری برای حذف این عوارض دیده نمی‌شود و هنوز پیامک‌های عوارض این آزادراه به مردم این منطقه می‌رسد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ۲۵ آبان و در جمع کامیون‌دارانی که به دریافت عوارض نامتعارف اتوبان ساوه اعتراض داشتند، حاضر شد و در این خصوص گفت: آخرین فرصت برای حذف عوارضی تهران-ساوه آخر آبان ماه است.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی اظهار کرد: اگر تا آخر آبان ماه پرداخت عوارض متوقف نشود، در مجلس به طور جدی از وزیر راه پیگیری خواهم کرد.

چند روز قبل نیز، فرماندار رباط کریم طی نامه‌ای از انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران خواست، پیرو نامه ۲۷ مهرماه در خصوص حذف عوارض آزادراه تهران- ساوه در محدوده شهرستان رباط کریم اقدام کند.

نظام ملکشاهی در خصوص این درخواست، با اشاره به اینکه اغلب ساکنین این شهرستان از اقشار آسیب پذیر و جامعه کارگری و فاقد تمکن مالی هستند، گفت: از استاندار تهران خواسته شد، اخذ عوارض آزادراه تهران- ساوه در محدوده رباط کریم مانند عوارض آزادراه تهران- کرج حذف شود.

وی گفت: درخواست کردیم، تجهیزات و تأسیسات دریافت عوارض الکترونیکی قبل از ورود به رباط کریم به محدوده رودخانه شور جابجا و جانمایی شود.

در ۲۰ کیلومتر مسیر نسیم‌شهر، گلستان، رباط‌کریم و پرند سه عوارضی قرار دارد، که اهالی برای هر کدام باید مبلغ دو هزار پرداخت کنند، که منطقی نیست.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.