بریکر در وبلاگ خود اعلام کرد در ۱۵ ژانویه اپلیکیشن خود را می بندد و کاربران می توانند اشتراک خود را به اپلیکیشنهای دیگر پادکست مانند اپلیکیشنهای اپل و اسپاتیفای منتقل کنند.
مفاد مالی این قرارداد اعلام نشده است.
بر اساس گزارش رویترز، اریک برلی، مدیرعامل بریکر اعلام کرد ما نسبت به ارتباط صوتی واقعا مشتاقیم و از شیوه ای که توییتر مکالمات عمومی میان مردم جهان را تسهیل کرده است، الهام گرفته ایم و تیم بریکر به توییتر ملحق می شود.
بریکر در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد و با عرضه اپلیکیشنی که به کاربران اجازه می داد درباره اپیزودها کامنت گذاشته یا آنها را لایک کنند و با دنبال کردن دوستانشان، پادکستهای جدید کشف کنند و برنامه های مورد علاقه شان را به اشتراک بگذارند، به تغییر دیدگاه عمومی نسبت پادکست کمک کرد.
در ماههای اخیر توافقهای متعددی در حوزه پادکست انجام گرفته که شامل خرید ۳۰۰ میلیون دلاری واندری توسط آمازون و خرید ۳۰۰ میلیون دلاری استیچر توسط شرکت سیریوس بوده است.
انتهای پیام