stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 250127
  • 14 اسفند 1399 - 16:36
1

همه چیز درباره فصل جدید خندوانه

همه چیز درباره فصل جدید خندوانه

اما این بار به نظر می‌رسد که ساخت فصل جدید خندوانه کاملا جدی بوده و به تازگی ساخت دکور جدید این برنامه در برج میلاد به پایان رسیده و ضبط برنامه نیز از هفتم اسفندماه امسال آغاز شده است. این فصل از برنامه خندوانه با ضبط چند قسمت، پخش خود را نیز به زودی آغاز می‌کند. قرار است این برنامه در روز‌های پایانی اسفندماه و قبل از نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه نسیم قرار گیرد و تا بعد از ماه مبارک رمضان هم روی آنتن باشد.

قلم | qalamna.ir :

 
فرادید| سال گذشته بود که ششمین فصل از برنامه «خندوانه» روی آنتن شبکه نسیم قرار گرفت و مخاطبان در انتظار پخش فصل جدید این برنامه در شب یلدا در سال ۹۸ بودند، اما پخش خندوانه به دلیل شیوع کرونا به نوروز ۹۹ موکول شد. در آن زمان رامبد جوان از تعطیلی این برنامه تا بعد از کرونا خبر داده بود؛ اما به تازگی جوان از پخش مجدد خندوانه تا پیش از فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ خبر داده است.
فرادید، مدتی است رامبد جوان درحال ساخت فصلی جدید از برنامه خندوانه و همچنین سریال «مردم معمولی» برای پخش از شبکه نمایش خانگی است، او به همراه همکارانش تمام تلاش خود را می‌کنند تا ساخت همزمان دو پروژه سنگین به تولید خندوانه لطمه‌ای نزند و هرچه زودتر خندوانه را به تلویزیون بیاورند.
با اینکه قرار بود نوروز ۹۹ برنامه خندوانه پخش شود، اما به دلیل شیوع کرونا ساخت این برنامه به زمانی دیگر موکول شد، پس از گذشت یک سال هنگامی که بر همگان آشکار شد که این ویروس بنای رفتن ندارد عوامل خندوانه چند باری تصمیم بر تولید این برنامه گرفتند که هربار به دلایلی کنسل می‌شد.اما این بار به نظر می‌رسد که ساخت فصل جدید خندوانه کاملا جدی بوده و به تازگی ساخت دکور جدید این برنامه در برج میلاد به پایان رسیده و ضبط برنامه نیز از هفتم اسفندماه امسال آغاز شده است. این فصل از برنامه خندوانه با ضبط چند قسمت، پخش خود را نیز به زودی آغاز می‌کند. قرار است این برنامه در روز‌های پایانی اسفندماه و قبل از نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه نسیم قرار گیرد و تا بعد از ماه مبارک رمضان هم روی آنتن باشد.برنامه خندوانه در فصل جدید خود با رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک مقابل دوربین می‌رود، بااین وجود فاصله‌گذاری اجتماعی هم در محل استقرار مهمانان و مدعوین رعایت خواهد شد، به گونه‌ای که استودیوی برنامه خندوانه به نسبت فصل‌های قبل کمترین تعداد تماشاچیان را در خود جای داده و تقریباً حدود ۴۰ نفر در استودیو حضور دارند.
 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو
خنداننده شو در خندوانه
رامبد جوان طی یک سال جاری در حال تلاش برای برگزاری مسابقه‌ای شبیه خنداننده شو از طریق شبکه نمایش خانگی بود، اما تلویزیون بنابر دلایلی جلوی ساخت این برنامه را گرفته بود، حالا جوان تصمیم دارد این مسابقه را به فصل جدید خندوانه بیاورد. کارگردان خندوانه، آبان ماه امسال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از شهروندان دعوت کرد تا در مسابقه «خنداننه شو۳» در فصل جدید خندوانه شرکت کنند.او در پست اینستاگرامی خود نوشت: «مسابقه بزرگ خنداننده شو۳ در فصل جدید خندوانه. در این مرحله از تمام ایرانیان علاقه‌مند دعوت می‌شود که ویدیو‌های اجرای استندآپ خود را تا پایان مهلت اعلام شده به آیدی تلگرام اعلام شده ارسال کنند. شرکت کنندگان در نظر داشته باشند که زمان فیلم‌های ارسالی نباید بیشتر از سه دقیقه باشد. هر شرکت کننده می‌بایست تنها با یک فیلم در مرحله انتخابی حضور پیدا کند. مهلت ارسال ویدیو: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ است. آیدی تلگرام جهت ارسال ویدیو، Khandevanehaft است.»جوان پس از گذشت چندماه باری دیگر ویدیویی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. او به مسابقه «خنداننده شو» در فصل جدید «خندوانه» اشاره کرد و گفت: «برای خنداننده شو ۳ فراخوان دادیم و ۱۰ هزار ویدئو برای ما در مدت ده روز از سوی شما مخاطبان ارسال شد.»رامبد جوان اضافه کرد: «می‌خواستیم مسابقه استندآپ شو در فضای مجازی داشته باشیم که این اتفاق رخ نداد. به همین خاطر ۱۵ نفر از افرادی که منتخب آن برنامه بودند، در مسابقه «خنداننده شو» فصل جدید «خندوانه» حضور پیدا می‌کنند. همچنین، از میان ویدئو‌های ارسالی جدید ۹ نفر را انتخاب می‌کنیم که جمعاً ۲۴ نفر می‌شوند. قبلاً ۱۰۰ نفر از بین ویدئو‌های ارسالی برای خنداننده‌شو انتخاب و داوری می‌شدند، اما الان این شرکت کنندگان مستقیم وارد مسابقه می‌شوند.»
موضوعات برنامه خندوانه
کارگردانی و اجرای برنامه خندوانه برعهده رامبد جوان بوده و این برنامه هرشب ساعت ۲۳ شب روی آنتن شبکه نسیم قرار می‌گرفت. خندوانه نخستین بار در ۲۳ خرداد سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و در هر قسمت از این برنامه با چهره‌های سرشناسی در سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی به گفتگو می‌پرداختند.این برنامه علاوه بر میزبانی هنرمندان محبوب و مطرح کشور، چند شب از هفته را میزبان یک خنداننده در برنامه بود. البته مهمانان دیگری از میان افراد موفق جامعه در خندوانه حضور داشتند. صرف نظر از حضور مهمانان، تماشاگرانی نیز در برنامه خندوانه حضور دارند که با تست خنده و از میان افراد متقاضی به برنامه وارد می‌شدند.این حضار در طول برنامه لبخند به لب داشته و به آن‌ها «هیئت داورانِ خندوانه» نیز گفته می‌شود. خندوانه با ورود رامبد جوان شروع شده و پس از آن او و حضار، ترانه شاد برنامه را باهم می‌خوانند و در هر قسمت شادی برنامه را به یکی از شغل‌های کشور تقدیم می‌کردند.گفتگو با مهمان با شوخی و خنده همراه بوده و از مهمان برنامه خندوانه خواسته می‌شد که پنج ثانیه به سمت دوربین لبخند زده و مردم نیز با فرستادن پیامک، در برنامه پایانی هر هفته بهترین لبخند را انتخاب کنند. در طی برنامه، نیما شعبان‌نژاد، دانیال غفارزاده و جناب خان به همرا رامبد جوان به ایفای نقش‌های طنز میپرداختند.همچنین، در شروع برنامه مجری، حضار و بینندگان را به خندیدن به مدت ۲۵ ثانیه دعوت می‌کرد و سپس در ابتدای برنامه به صورت نمادین کمربندهاشان را می‌بستند. رامبد جوان و تماشاگران طی برنامه آهنگ‌هایی نظیر «خلیج فارس» و «ایران ایران» را می‌خواندند و در پایان برنامه خندوانه نیز کمربندهایشان را باز می‌کردند و با گفتن جمله شاد باشید برنامه پایان می‌یافت.مجری و مهمان برنامه به موضوعات بسیاری می‌پرداختند که از جمله آن‌ها می‌توان به مسابقه دارت، پرتاب حلقه، خنده ۵ ثانیه‌ای، میل کردن هندوانه و اهدای لوح تقدیر اشاره کرد. این برنامه فعالیت‌های دیگری انجام می‌داد که شامل «انجام دادن استندآپ کمدی توسط کمدین‌های برنامه»، «مسابقه خنداننده برتر بین ۱۶ کمدین»، «مسابقه داخل استودیو: ویژه حضار»، «مسابقه پیامکی: ویژه بینندگان»، «قرعه کشی: ویژه بینندگان»، «بازکردن کمربند: به صورت نمادین در آخر برنامه» و خداحافظی: با جمله معروف «شاد باشید» می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.