stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 356021
  • 31 فروردین 1400 - 12:52
2
رئیس کمیسیون گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی اتاق بازرگانی بندرعباس خبر داد:

تشکیل انجمن دوستی گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با هند و قزاقستان

تشکیل انجمن دوستی گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با هند و قزاقستان
هرمزگان-رییس کمسیون گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی اتاق بازرگانی بندرعباس از پیشنهاد تشکیل انجمن دوستی گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با کشورهای هند و قزاقستان در راستای برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و مهارتی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر عباس براهیمی در دومین دیدار خود با سرکنسول هند در بندرعباس اظهار داشت: گردشگری و صنایع دستی هرمزگان شهرت جهانی دارد و جایگاه این محصولات باید در بازارهای هدف تقویت شود.

وی افزود: برنامه ریزی برای حضور گردشگران هندوستانی با توجه به ظرفیت های خوبی که در هرمزگان وجود باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس کمیسیون گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی اتاق بازرگانی بندرعباس ادامه داد: اتاق بازرگانی بندرعباس با تشکیل کمیسیون های تخصصی به ویژه کمیسیون گردشگی، صنایع دستی و میراث فرهنگی کمک شایانی به شناخت ظرفیت های استان در بحث صنایع دستی نموده است.

وی بیان داشت: بازاریابی برای محصولات صنایع دستی استان، تقویت بازارهای هدف، شرکت در نمایشگاه های بین المللی و تشکیل جلسات با کنسولگری ها تنها بخشی از اقدامات این کمیسیون تخصصی و کلیدی است.

براهیمی ادامه داد: به زودی با کشور قزاقستان نیز وارد مذاکره خواهیم شد و امید است بتوانیم شاهد افزایش مراودات تجاری استان در بحث صنایع دستی با کشورهای هدف باشیم.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.