خلیل قاسمی افزود: دوهزارو و۹۰۰ مورد از گزارش های مردمی به صورت تلفنی، ۵۴۰مورد حضوری و ۳۰۰مورد نیز به صورت کتبی ثبت و توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی بیان داشت: ثبت انواع میوه، محصولات لبنی، رب گوجه فرنگی، محصولات سلولوزی و پارکینگ شهری، نمایندگی های خودرو و کابینت سازان بیشترین سهم شکایات را در بخش کالا و خدمات به خود اختصاص داده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، سامانه ۱۲۴ را برای دریافت و رسیدگی به شکایت ها، انتقاد و پیشنهادهای مردمی معرفی کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را اعلام تا در سریع ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.
انتهای پیام/