stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
  • کد خبر : 446022
  • 06 شهریور 1401 - 18:54
1

کشف محموله خودروهای قاچاق ۱۰۰ میلیارد ریالی در ایلام

کشف محموله خودروهای قاچاق ۱۰۰ میلیارد ریالی در ایلام
قلم | qalamna.ir :

پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارزو بررسی اخبار واصله به ۹ دستگاه خودرو سواری خارجی قاچاق که در یک کوچه اختصاصی در یکی از محلات شهر ایلام پارک شده بودند، مشکوک می شوند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بررسی های تکمیلی با  اقدامات شبانه روزی و استفاده از سامانه های هوشمند الکترونیکی متوجه شدند خودروهای موصوف از طریق مرزهای شمال غرب کشور به صورت غیر مجاز بدون پلاک و یا حتی با پلاک های جعلی و غیر قانونی وارد و در داخل کشور تردد می نماید که در نهایت طی هماهنگی با مرجع قضایی با اقدامات به موقع پلیس توقیف و تحویل پارکینگ داده شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ارزش خودروهای مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه برخورد با عوامل اصلی قاچاق در اولویت کاری پلیس است و با مخلان نظم اقتصادی برخورد خواهد شد ادامه داد: از مردم می خواهیم  چنانچه با فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان و کسانی که امنیت اقتصادی جامعه را به خطر می اندازند مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند. 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.