stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۹ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 19 July , 2024
  • کد خبر : 476662
  • 29 تیر 1403 - 18:26
0

در فضای آمریکا زلزله‌ای برپا خواهد شد

در فضای آمریکا زلزله‌ای برپا خواهد شد
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: امام جمعه قم گفت: دعا می‌کنیم که رئیس جمهور منتخب بتوانند به وعده‌های خود عمل و همکارانی را انتخاب کنند که در امتداد حرکت جهادی و ارزشی شخصیتی همچون آیت‌الله رئیسی باشند؛ لذا نگاه ما در انتخاب‌ها باید نگاه اهل بیتی باشد.
آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری ، با اشاره به آثار اعتقاد و باورمندی به معاد، اظهار کرد: انسان‌های باورمند به معاد، دنیا را پلی برای عبور می‌دانند، لذا غرایز نفسانی و شهوات خود را کنترل می‌کنند؛ همانطور که امام علی (ع) فرمودند: هنگام تصمیم‌گیری بر کار‌های زشت به یاد مرگ باشید که نابود کننده لذّت‌ها و شکننده شهوت‌ها است.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: اصلاح نگاه انسان به دنیا به عنوان گذرگاه و همچنین کنترل غرایز و شهوات از آثار اعتقاد و باورمندی به معاد است.
امام جمعه قم ضمن تشکر برای حضور پرشکوه مردم در مراسم عزای اباعبدالله الحسین (ع) گفت: هنر ما باید این باشد که علاوه بر بُعد عاطفی در مراسم عزاداری حسینی، نسبت به امام و قیام ایشان معرفت پیدا کرده و با شناخت در این مراسم شرکت کنیم و از اینگونه مراسم دینداری ما رو به گسترش برود.
حسینی بوشهری اضافه کرد: مردم ما بعد از ایام محرم باید در دینداری، افزایش معرفت نسبت به امام حسین (ع) و همچنین تقویت بعُد عاطفی نسبت به اهل بیت (ع) در اوج قله قرار بگیرند.
وی ضمن تقدیر از مردم برای مشارکت موثر و باشکوه در دو مرحله از انتخابات ریاست جمهوری، افزود: محمد مخبر برای اینکه کشور را بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی اداره کند در صف کاندیدا‌ها وارد نشد؛ سرپرست ریاست‌جمهوری به خوبی انتخابات را مدیریت کرد و اداره کشور را تا هم اکنون نیز به خوبی ادامه داده است و کارکرد ایشان جای تقدیر دارد.
وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها همچنان در حال کشتار هستند و در روز‌های اخیر در خان یونس ۳۲۰ نفر به شهادت رسیدند، گفت: طرفداران و مدعیان دروغین حقوق بشر بمب‌هایی را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند که قدرت آن‌ها بیشتر از قبل است؛ این در حالی است که برای دیگران پرونده حقوق بشر باز می‌کنند و می‌خواهند ما را محکوم کنند و از کار خود خجالت نمی‌کشند.
امام جمعه قم بیان کرد: امروز فریاد مردم فلسطین در تمام دنیا منعکس شده و این فلسطینیان بودند که رژیم صهیونیستی را رسوا کردند و نیز ما با افتخار پیروز میدان را مظلومین غزه می‌دانیم.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: درود بر ملت قهرمان یمن که اعلام کردند نقطه کار ما تل‌آویو است و لذا رژیم منحوس صهیونیستی به تکاپو افتاده و اعلام کرده که دیگر امنیتی نخواهیم داشت.
وی در پایان گفت: ترور ترامپ حرکت مشکوکی به نظر می‌رسد دعوا بر سر قدرت است به هر قیمتی که شده، اما مطمئن باشید در فضای آمریکا یک زلزله‌ای برپا خواهد شد؛ امروز هم که بایدن به دلیل بیماری به استراحت رفته لذا به آرامی زیر پای او را خالی می‌کنند و فرد دیگری را جایگزین او برای رقابت با ترامپ قرار می‌دهند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.