stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۱ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 21 July , 2024
  • کد خبر : 476740
  • 31 تیر 1403 - 18:26
0

 تخریب ظریف تبدیل به کمدی شده است

 تخریب ظریف تبدیل به کمدی شده است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: همانطور که پیش‌بینی می‌شد، توپخانه جریان تندرو با قدرت تمام مشغول کار شد. البته حکم رئیس‌جمهور منتخب هنوز تنفیذ و او برای ادای سوگند در مجلس حاضر نشده؛ به همین دلیل خیلی نمی‌توان او را هدف قرار داد. پس بهترین گزینه برای شروع کار، زدن یکی از مشاوران ارشد اوست که نه‌تنها در جریان کمپین انتخاباتی‌اش بسیار فعال بود، بلکه امروز نیز در جریان فراهم‌سازی مقدمات تشکیل دولت چهاردهم بسیار مؤثر است.
روزنامه هم میهن، سعید شریعتی، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت، گفت: «این رفتارها، تکراری و روتین است و بروز دادن آن از سوی جناح شکست‌خورده اقلیت به‌خصوص در لایه‌های تندرو، سابقه دارد. در حال حاضر به مصلحت خودشان نمی‌دانند که پزشکیان را بزنند، برای همین تمرکزشان را روی ظریف گذاشته‌اند.
او را می‌زنند که عملکرد گروه مشاوران و کارگروه‌های انتخاب وزرا را تحت تاثیر قرار بدهند؛ چون ظریف به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور منتخب این فرآیند را مدیریت می‌کند. در حال حاضر، بهانه‌شان موضوع اقلیت‌ها و زنان است. آقای ظریف و آقای پزشکیان به طور مکرر در زمان تبلیغات موضوع حضور زنان و اقلیت‌ها در دولت را مطرح کردند. روشن است که امروز دیگر جامعه نمی‌تواند نیمی از نیروی انسانی خود را از فرصت‌های خدمت و بروز و ظهور قابلیت‌هایش محروم کند.»
او ادامه داد: «ظریف شجاعانه به میدان آمد و چه در ایام تبلیغات و چه امروز در شورای راهبری، از تمام ظرفیت‌هایش استفاده می‌کند. این برای جناح شکست‌خورده از رای مردم خوشایند نیست. برای همین دوست دارند این دژ مستحکم را مورد هجوم قرار بدهند. اما نمی‌دانند این رفتارهایی که می‌کنند، تیترهایی که می‌زنند یا فحاشی‌های که اتفاق می‌افتد، در گذشته تراژدی بود و حالا تبدیل به کمدی شده است.
ظریف و نگرش ظریف در سطح جهانی دشمنانی دارد. افرادی مثل نتانیاهو، ترامپ و کسانی که معتقد بودند ظریف با نوع دیپلماسی و رفتارش در مذاکرات آمریکایی‌ها را دور زد و سرشان را کلاه گذاشت، از او نفرت دارند. همان کاراکترهای بین‌المللی یک سری مابه‌ازای داخلی هم دارند که از همان ادبیات برای تخریب ظریف استفاده می‌کنند.»

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.