stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۲ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 2 August , 2024
  • کد خبر : 477292
  • 12 مرداد 1403 - 14:15
0

بازدهی سکه از بازار طلا جا ماند

بازدهی سکه از بازار طلا جا ماند
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی:در هفته اخیر هر مثقال طلای ۱۸ عیار روی رقم ۱۵ میلیون و ۵۹۲ هزار تومانی ایستاد و رشد بازدهی ۶.۹۰ درصدی و رشد قیمت یک میلیون و ۶۷۶ هزار تومانی داشت. تجارت نیوز،در هفته اخیر سکه امامی رشد بازدهی ۴.۰۶ درصدی و افزایش قیمت یک میلیون و ۶۷۶ هزار تومانی داشت. این قطعه در آخرین معامله روز پنجشنبه ۱۱ مرداد با قیمت ۴۲ میلیون و ۹۸۱ هزار تومانی به کار خود پایان داد.

روز پنجشنبه قیمت سکه بهار آزادی در سطح ۳۸ میلیون و ۷۱۵ هزار تومانی قرار گرفت. در آخرین معامله این هفته نیم‌سکه با قیمت ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رقم ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی معامله شد. سکه گرمی نیز در سطح هفت میلیون و ۳۰۰ تومانی قرار گرفت.

 

اونس جهانی طلا ۷۳ دلار رشد کرد
روز پنجشنبه ۱۱ مرداد هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت سه میلیون و ۵۹۶ هزار تومان رسید و رشد قیمت ۲۱۸ هزار و ۶۰۰ تومانی داشت. این هفته طلا رشد بازدهی ۶.۴۷ درصدی داشت.در هفته اخیر هر مثقال طلای ۱۸ عیار روی رقم ۱۵ میلیون و ۵۹۲ هزار تومانی ایستاد و رشد بازدهی ۶.۹۰ درصدی و رشد قیمت یک میلیون و ۶۷۶ هزار تومانی داشت.

گفتنی است در هفته دوم مرداد طلای جهانی بر خلاف هفته گذشته افزایشی شد. این فلز ارزشمند در بازار‌های جهانی رشد ۷۳ دلاری و افزایش بازدهی ۳.۰۸ درصدی داشت. اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۴۴۳ دلاری در حال معامله است. همچنین اونس جهانی نقره با افت یک دلاری روی رقم ۲۰ دلار و ۱۰ سنتی ایستاده است و رشد دو دلاری دارد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.