stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 21 August , 2024
  • کد خبر : 478161
  • 31 مرداد 1403 - 14:16
1

میدری دارای نگاه عدالت محور در حوزه رفاه اجتماعی است

میدری دارای نگاه عدالت محور در حوزه رفاه اجتماعی است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: عضو شورایعالی اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: احمد میدری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از افراد صاحب نظر در این حوزه است که دارای نگاه عدالت‌محور در مسائل مختلف است.
 

ایلنا، حمیدرضا فولادگر، نماینده ادوار مجلس و عضو شورایعالی اصل ۴۴ قانون اساسی  درباره انتخاب وزیر پیشنهادی کار، گفت: احمد میدری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از افراد صاحب نظر در این حوزه است که دارای نگاه عدالت محور در مسائل مختلف می باشد.  

حمیدرضا فولادگر نماینده ادوار مجلس و عضو شورای اصل ۴۴ قانون اساسی تصریح کرد: مجلس در خصوص کابینه پیشنهادی رئیس جمهور باید نکاتی را مدنظر قرار دهد که متضمن اصل وفاق، کارآمدی و ملاحظاتی باشد که رهبر انقلاب بر آن تاکید داشته اند.  

فولادگر گفت: البته رییس جمهور تاکید داشته با رهبر معظم انقلاب نیز در خصوص انتخاب اعضای کابینه بویژه وزارتخانه هایی که هم پوشانی با اختیارات ولی فقیه دارد نیز مشورت هایی داشته اند که این موضوع براساس قانون اساسی دارای روال مشخص و معلومی است.

این نماینده ادوار مجلس ادامه داد: پیش بینی من این است که اکثر وزراء رای  بیاروند و چند نفر رای پایین تری نسبت به دیگر وزرا داشته باشند، اما توصیه می کنم مجلس محترم به کارآمدی، سوابق و پایبندی به اصول انقلابی وزرای پیشنهادی توجه کند.

وی عنوان کرد: در مورد دکتر میدری در مدتی که با ایشان در مجلس همکاری داشتیم در حوزه رفاه، تامین اجتماعی جزو چند فرد صاحب نظر دارای تجربه اجرایی در این حوزه هستند و دارای نگاه عدالت محور و جامع الاطراف در این حوزه هستند.در موضوع دیدگاه‌های سیاسی قابل نقد هم با توضیحاتی که داده اند، باید قضاوت کرد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.