stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 103018
  • 23 فروردین 1399 - 12:43
1
دکتر بازوند:

مردم کرمانشاه در بحران‎ها صحنه‌های شگفت‌انگیزی را خلق کرده اند

مردم کرمانشاه در بحران‎ها صحنه‌های شگفت‌انگیزی را خلق کرده اند
استاندار کرمانشاه گفت: پویش همدلی در کرمانشاه با مشارکت مردم، خیرین و مسوولین آغاز شد. مردم کرمانشاه در بحران ها همیشه صحنه‌های شگفت‌انگیزی را خلق کرده اند.
قلم | qalamna.ir :

 دکتر هوشنگ بازوند با بیان اینکه خیرین، مردم و مسوولین زمینه ساز حرکتی مهم خواهند شد، اظهار داشت: با همکاری و مشارکت مردم جلوه های زیبایی از نوع دوستی و همراهی را در کمک به بیماران استان شاهد خواهیم بود. 

بازوند بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری را در خصوص مشارکتهای مردمی خاطرنشان ساخت و افزود: مردم کرمانشاه در بحران ها همیشه صحنه‌های شگفت‌انگیزی را خلق کرده اند و‌ امروز نیز با مشارکت در پویش همدلی امکان کمک و مساعدت های درمانی و معیشتی برای بیماران و مردم آسیب دیده فراهم می شود.

مقام ارشد استان از اهدای بسته های حمایتی به بیماران توسط کمک کمیته امداد و ‌بهزیستی خبر داد و گفت: نهادهای حمایتی به همه افراد آسیب دیده از شیوع کرونا، مبتلایان اعم از بستری، سرپایی و‌ خانواده های متوفیان نیز کمک خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه ار تلاش های مردم فهیم و شریف استان، مدیران و‌ کادر بهداشت و‌ درمان تقدیر و‌تشکر کرد و اظهار داشت: تقاضا داریم پروتکل های بهداشتی در روزهای آینده با جدیت در همه حوزه ها رعایت شود و دانشگاه نیز نظارت مستمر داشته باشد.

وی پشتیبانی صنعتگران، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و سایر دستگاه های اجرایی را از دانشگاه علوم پزشکی قابل تقدیر دانست و گفت: برای حفظ سلامت مردم از همه ظرفیت ها و امکانات استفاده  خواهیم کرد.

بازوند در ادامه تصریح کرد: با اعلام شماره حساب رسمی هلال احمر این پویش راه اندازی ‌و امکان حضور همگانی فراهم می شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.