stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 103032
  • 23 فروردین 1399 - 12:45
1
مدیرکل اجرائیات شهرداری کرمانشاه:

افزایش رفع تخلفات ساختمانی در کرمانشاه/ رفع ۱۵۰ مورد تخلف ساختمانی در ۲۰ روز

افزایش رفع تخلفات ساختمانی در کرمانشاه/ رفع ۱۵۰ مورد تخلف ساختمانی در ۲۰ روز
مدیرکل اجرائیات شهرداری کرمانشاه از افزایش رفع تخلفات ساختمانی ناشی از ساخت و ساز های غیر مجاز در ایام قرنطینه کرونایی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر غلامرضا شهبازی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: متاسفانه آمارهای رفع تخلفات ساختمانی که در این اداره کل توسط ماموران پیشگیری اعلام می‌شوند روند صعودی داشته که این امر بسیار جای تأمل و نگرانی دارد.

وی افزود: در این ایام که کلیه مسؤلین علی الخصوص مسؤلان حوزه بهداشت، درمان و سلامت مردم را به قرنطینه و در خانه ماندن توصیه می‌کنند، مأموران و پرسنل وظیفه شناس اداره کل اجرائیات روزها و شب های پرکار خود را سپری می‌کنند، به نحوی که روند رو به رشد آمار رفع تخلفات ساختمانی نظیر پی کنی، دیوارکشی، تغییر کاربری و … در مقایسه با ایام قبل از شیوع بیماری کرونا جای نگرانی را دوچندان و مضاعف نموده است.

مدیرکل اجرائیات شهرداری کرمانشاه بیان کرد: کلیه مأموران اداره کل اجرائیات به صورت ۳ شیفته و در طول شبانه روز و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان در حال گشت زنی مستمر و رفع آثار تخلفات ساختمانی به جا مانده از افراد سود جو و فرصت طلب می‌باشند که این موضوع موجبات نگرانی از وضعیت سلامت مأموران این ادره کل را نیز در پی داشته است که بدون هیچگونه چشم داشتی در حال انجام وظیفه هستند.

شهبازی ضمن تقدیر و تشکر از همکاران خدوم اداره کل اجرائیات که با جان و دل پای کار هستند، به سازندگان بناهای غیر مجاز، افراد سود جو و فرصت طلب نیز هشدار داد که به هیچ عنوان با آنها تعارف نخواهیم کرد و با متخلفین برابر قانون رفتار خواهد شد.

این مسؤل گفت: از ابتدای فروردین تا کنون بیش از ۱۵۰ مورد رفع آثار تخلف در مناطق هشت گانه شهرداری انجام شده است که جا دارد مسؤلین محترم قضایی و انتظامی کرمانشاه نیز جهت تسریع و تسهیل نمودن برخورد جدی با متخلفین و افراد فرصت طلب اداره کل اجرائیات را همانند گذشته یاری کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.