stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 104132
  • 24 فروردین 1399 - 11:24
2
طی گفت و گویی مطرح شد:

اقدامات جهادی سازمان تبلیغات اسلامی در مقابله با ویروس کرونا

اقدامات جهادی سازمان تبلیغات اسلامی در مقابله با ویروس کرونا
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اقدامات انجام شده این سازمان در راستای مقابله با کروناویروس را تشریح کرد.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام احمدی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان انقلابی، ثمره و زایش انقلاب است که باتوجه به دستورات و اساس‌نامه این سازمان، در بحث مقابله با کرونا که یک حمله بیولوژیکی از سوی دشمنان است وارد کار شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: در ابتدای کار، یک هیأت اندیشه ورز تشکیل و جلسات متعددی با مسؤلین علوم پزشکی جهت نیاز سنجی ها تشکیل شد و در همان ابتدا اقدام به تهیه پوسترهای آموزشی و سپس در فضای مجازی منتشر گردید که بازخورد خوبی داشت و بسیار مؤثر بود.

وی بیان کرد: ۵۰ نفر از طلاب بصورت کاملاً جهادی جهت ضدعفونی، گندزدایی و امور خدماتی در اختیار علوم پزشکی قرار گرفتند.

شیخ یوسف احمدی تصریح کرد: در مرحله بعدی، تعداد ۱۱۴ هیات مذهبی جهت ضدعفونی و گندزدایی ساماندهی شدند، که در این زمینه شهرداری، آتش نشانی و سپاه همکاری بسیار خوبی با ما داشتند که جای تقدیر دارد.

این مسؤل گفت: پس از اعلام نیاز علوم پزشکی، با استفاده از سالنی که در سازمان تبلیغات اسلامی داشتیم، و با بسیج ۷۰ مؤسسه قرآنی که این عزیزان چرخ های خیاطی منزل خود در سالن مستقر کردند، کارگاه تولید ماسک و دستکش را جهت توزیع در مناطق محروم راه‌اندازی کردیم که این اقدام نیز یک کار گروهی و جهادی است و روزانه ۱۵۰۰ ماسک و دستکش در این کارگاه تولید می‌شود، در دانشگاه رازی نیز کارگاه دیگری با حمایت مسؤلین این دانشگاه جهت تولید ماسک، دستکش و گان برپا شد که تولیدات این کارگاه جهت توزیع در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در شهرستان صحنه نیز کارگاه تولید ماسک با استفاده از نیروهای جهادی برپا شده و تمامی این اقدامات با کمک خیرین صورت می‌گیرد که علاوه بر تولید، در بحث آموزش نیز اقداماتی جهت نحوه ساخت دستکش و ماسک صورت گرفته است.

احمدی اذعان داشت: از دیگر اقدامات صورت گرفته، با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، مرکز مشاوره ای بصورت کاملاً رایگان جهت ارائه مشاوره در زمینه های روانشناسی و روانشناختی آغاز بکار کرده که صبح ها ۳ ساعت و بعد از ظهر ها نیز ۳ ساعت درخدمت شهروندان گرامی هستند.

وی در پایان گفت: مسابقه کتابخوانی برای بزرگسالان، مسابقه نقاشی مختص سنین ۹ سال و مسابقه نامه به امام زمان برای سنین ۱۲ تا ۱۴ سال از دیگر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی بوده که استقبال خوبی نیز ازسوی مردم صورت گرفته است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.