stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 104191
  • 24 فروردین 1399 - 12:02
0
حبیب زاده عنوان کرد

عدم غربالگری کارگران پیمانکار/ واریز نشدن عیدی و پاداش آنها

عدم غربالگری کارگران پیمانکار/ واریز نشدن عیدی و پاداش آنها
رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران از عدم پرداخت عیدی و پاداش برخی کارگران پیمانکاری شهرداری خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

افشین حبیب زاده صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران بعد از استماع گزارش معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در مورد  اقدامات انجام شده در مورد کنترل شیوع کرونا در تهران ضمن تشکر از همه سازمان های معاونت خدمات شهری گفت: مطلع هستیم که پرسنلی که مستقیما با شهرداری در ارتباط هستند غربالگری شده و در حد بضاعت نیز به آنها وسایل بهداشتی و حفاظتی داده شده است.

وی با بیان اینکه کارگران پیمانکاری طرف قرارداد با شهرداری با اینکه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند اما هنوز غربالگری نشدند، تصریح کرد: براساس بررسی های صورت گرفته و اخبار کسب شده، هم غربالگری کارگران پیمانکاری صورت نگرفته و هم وسایل بهداشتی و حفاظت فردی در اختیار آنها قرار نگرفته است.

حبیب زاده با بیان اینکه متاسفانه بخشی از کارگران پیمانکاری ها هنوزعیدی و پاداش سال قبل و بعضا حقوق اسفندماه خود را نیز دریافت نکرده‌اند، گفت: این در حالی است که ما بخشنامه ای داشتیم مبنی بر اینکه پیمانکاران طرف قرارداد با شهردای ملزم به رعایت حقوق کارگران هستند که باید اعلام کنم نه تنها الزامات مطرح شده در این بخشنامه مورد اجرا قرار نگرفته است؛ بلکه حتی حق مرخصی کارگران نیز به آنها پرداخت نشده است.  

وی افزود: اساسا مقررات قانون کار درباره کارگران پیمانکاری طرف قرارداد با شهرداری انجام نشده و کارگران هر روز در وضعیت بدتری قرار می گیرند. بایستی این موضوع را جدی بگیریم و آن بخشنامه که عین قانون بود، مورد اجرا قرار گیرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.