stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 104254
  • 24 فروردین 1399 - 12:44
121

راهنمای استفاده و دانلود اپلیکیشن شاد مدارس ابتدایی (Shaddl.medu.ir)

راهنمای استفاده و دانلود اپلیکیشن شاد مدارس ابتدایی (Shaddl.medu.ir)

مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی، می‌توانند اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس‏http://Shaddl.medu.ir دریافت و نصب کنند.

قلم | qalamna.ir :

وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از بهره‌برداری “شـاد” پلت فرم اختصاصی این وزارتخانه خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، وزارت آموزش و پرورش در راستای تبیین اهداف، تشریح اقدامات انجام گرفته و آغاز به کار شبکه اجتماعی دانش آموزان “شاد” اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

در بخشی از متن این اطلاعیه آمده است: با پیگیری‌های مستمر وزیر آموزش و پرورش و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و تلاش شبانه روزی تیم فنی، اجرایی و حقوقی پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHADAP بامالکیت و مدیریت وزارت متبوع، در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه اعلام شده است: طبق برنامه پیش بینی شده، از ۲۲ فروردین ماه ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی به پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش آغاز شده و تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

در این اطلاعیه تاکید شده است: مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی، می‌توانند اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس‏http://Shaddl.medu.ir دریافت و نصب کنند. زمان و نحوه ورود و بهره‌برداری مدارس متوسطه، متعاقبا با ارسال بخشنامه‌ای توسط معاونت آموزش متوسطه اعلام می‌شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه وزارت بهداشت مبنی بر قرنطینه خانگی و به حداقل رساندن رفت‌وآمد‌ها جهت حفظ سلامتی افراد، وزارت آموزش‌و پرورش اقدام به راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی «شاد» کرده است تا مربیان پیش‌دبستانی، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان بتوانند از طریق کلاس‌های مجازی، نوآموزان، دانش‌آموزان و هنرآموزان را در سراسر کشور آموزش دهند.

 

نحوه استفاده از برنامه و شبکه اجتماعی شاد

  • ابتدا وارد سایت shad.medu.ir شوید.
  • ابتدا در فیلد کد ملی٬ کد ملی خود را وارد کنید.
  • سپس اطلاعاتی شامل سری شناسنامه و سریال شناسنامه را وارد فیلد مربوطه کنید.
  • تاریخ تولد خود را در فیلد مربوطه وارد کنید.
  • بر روی ورود به گروه کلاس من کلیک کنید.
  • بعد از انجام این کار وارد گروهی در پیام رسان سروش می شوید.
  • دانلود یکی از ۵ برنامه زیر برای امکان استفاده از برنامه شاد الزامی می باشد.
  • متاسفانه تا زمان نهایی شدن نرم افزار شاد اطلاعات تکمیل تر وجود نخواهد داشت.

توجه داشته باشید برای استفاده از نرم افزار شاد آموزش و پرورش باید یکی از برنامه های آی گپ٬ گپ٬ سروش٬ بله و یا روبیکا را نصب کرده باشید. توجه کنید که این برنامه هنوز به صورت رسمی شروع به کار نکرده است و ممکن است پلتفرم های برنامه شاد دانش آموزان که توسط آموزش و پرورش معرفی شده است، تغییر کند در این صورت تمامی اطلاعات لازم را می توانید با بازگشت به همین پست در سایت جدولیاب به دست آورید. پس پیشنهاد می شود آدرس این صفحه را ذخیره کنید تا در زمان لازم دوباره به آن مراجعه کنید و از آخرین اخبار سامانه شاد آموزش و پرورش مطلع شوید.

تمام اطلاعی ه‌های مربوط به شاد صرفا از طریق کانال های پیش بینی شده در شاد و یا پایگاه اطلاع رسانی وزارت متبوع انجام می‌ شود، کلیه کانال های ایجاد شده به نام شاد در فضای مجازی غیر موثق و غیرمرتبط با وزارت آموزش و پرورش است!

لازم به ذکر است برای سهولت، این لینک توسط مرکز فناوری وزارت برای کلیه مدیران محترم مدارس ابتدایی پیامکمی شودزمان و نحوه ورود و بهره برداری مدارس متوسطه، متعاقبا توسط معاون محترم آموزش متوسطه اعلام می شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. شاد اصلا نصب نمی شود‌

  2. برنامه ی عالیه

  3. برنامه شاد

  4. شاد اصلا نصب نمی شود خطای۴۰۱می دهد

  5. یک هفته است که تلاش میکنیم و موفق به نصب نشدیم . به نظر بنده فعلا با این شرایط اینترنت و زیر ساختها باید به جای دولت الکترونیک با کاغذ و خودکار پیش بریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.