طرح فاصله گذاری اجتماعی که یکی از اقدامات پیشگیری از ابتلا به ویروس «کرونا» محسوب میشود، چندی است در لوگوی کمپانیهای مختلف نیز به چشم میخورد.
کمپانیهای خودروسازی و محصولات غذایی مشهور در روزهای اخیر اقدام به تغییر موقت لوگوی خود با محوریت «فاصله گذاری اجتماعی» کردهاند. شرکت خودروسازی «ساپیا» نیز اخیرا لوگوی خود را با ایجاد فاصله تغییر داد. روزنامه همشهری نیز با اقدام مشابهی نخستین شماره کاغذی سال جدید خود را به دکههای روزنامهفروشی روانه کرد.
کمپانی فستفود «مکدونالد» از جمله نخستین کمپانیهایی بود که با انتشار تصویری از لوگوی این کمپانی درحالی که قوسهای طلایی آن با فاصله از یکدیگر قرار داده شده بودند، به این موضوع واکنش نشان داد.
ایسنا