stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 104555
  • 24 فروردین 1399 - 18:16
0

عامل قتل اعضای یک خانواده بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از بازداشت عامل قتل یک پیرمرد ۷۰ ساله و کودک خردسال رودباری خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از بازداشت عامل قتل یک پیرمرد ۷۰ ساله و کودک خردسال رودباری خبر داد.

حامد عمرانی اظهار داشت: پس از کسب گزارشی در آخرین ساعات از آخرین روز از سال ۹۸ مبنی بر تیراندازی مسلحانه در حومه شهر رودبار جنوب بلافاصله دادستانی رودبار جنوب به موضوع ورود و بازپرس ویژه قتل این دادسرا در محل حادثه حضور یافت.

عمرانی اعلام کرد: متأسفانه در این حادثه یک پیرمرد ۷۰ ساله (پدربزرگ خانواده) به همراه یک کودک خردسال به ضرب گلوله اسلحه کلاشینکف به قتل رسیدند و مادر و دیگر پسر خانواده به علت شدت جراحات به بیمارستان اعزام شدند که خوشبختانه حال عمومی آنها خوب گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در همان ساعات اولیه حادثه دستورات قضائی لازم برای شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه تلخ صادر شد؛ بیان داشت: تحقیقات اولیه مشخص کرد قاتل از اقوام خانواده مقتول می‌باشد و اختلافات خانوادگی و مالی علت و انگیزه این جنایت بوده است.

وی ادامه داد: در همان روزهای ایام عید نوروز و در راستای اجرای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار که از نوآوری‌های رئیس کل دادگستری استان کرمان است چندین جلسه مشترک با سران طوایف و ریش سفیدان محلی برگزار شد و پیرو رایزنی‌های انجام شده صبح امروز قاتل خود را به دادستانی رودبار جنوب معرفی کرد و پس از اعتراف به بزه خود؛ متهم راهی زندان شد.

دادستان رودبار جنوب به مخلان نظم و امنیت و مرتکبان جرایم مهم هشدار داد: دستگاه قضائی با قاطعیت تمام با افراد شرور برخورد می‌کند و اجازه جولان به احدی از آنها داده نخواهد شد.

مهر

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.