stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 104786
  • 24 فروردین 1399 - 23:57
0
رئیس شورای اسلامی شهر همدان خبر داد:

افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در شهر همدان

افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در شهر همدان
رئیس شورای اسلامی شهر همدان از تصویب افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در شهر همدان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، کامران گردان بعدازظهر یکشنبه در چهارمین جلسه صحن شورای شهر همدان در سال جاری عنوان کرد: با توجه به بررسی نرخ نامه‌های خطوط تاکسی در کمیته نرخ‌گذاری و بر اساس نظر اعضای شورا، مصوبه افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه‌های تاکسی در صحن تصویب و به فرمانداری ارسال شد.

وی در این راستا تاکید کرد: طبق اعلام هیئت وزیران، ستاد تنظیم بازار باید مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی را تأیید کند، خاطرنشان کرد.

گردان با اشاره به بحران ویروس کرونا و نگرانی مردم از شیوع آن در سطح جامعه، ادامه داد: شورا بر اساس وظایف خود، دغدغه‌های مردم را به مسئولان اعلام کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اجرای طرح فاصله اجتماعی هوشمند، یاداور شد: متأسفانه در چند روز اخیر شاهد فعالیت صنوف مختلف در سطح شهر هستیم که نتیجه بازگشایی این صنوف تا ۱۲ روز آینده مشخص می‌شود که امیدواریم در این زمینه شاهد کمترین آسیب به مردم باشیم.

گردان با تاکید بر این که اگر طرح فاصله اجتماعی هوشمند تا پایان فروردین‌ماه ۹۹ انجام می‌شد، شاید می‌توانستیم شیوع ویروس را بهتر کنترل کنیم، از عدم فعالیت تاکسی‌ها به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا سخن گفت.

وی در این راستا با یان این که متأسفانه خودروهای شخصی در این روزها، بدون ضوابط و قوانین، جایگزین حمل و نقل عمومی شده‌اند و بدون رعایت فاصله اجتماعی نسبت به جابه‌جایی مسافران اقدام می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بر لزوم هوشمندسازی سیستم خدمات رسانی شهرداری اشاره کرد و گفت: با این روش فناورانه می‌توان از تردد بیشتر افراد جلوگیری کرد بدین سان شهرداری باید برنامه مناسبی به‌منظور حرکت به سمت هوشمندسازی و کاهش مراجعات به شورا، ارائه دهد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.