stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 105414
  • 25 فروردین 1399 - 18:26
0

مرگ خاموش ۴ دوبلور و گوینده تهرانی در یک اطاق

مرگ خاموش ۴ دوبلور و گوینده تهرانی در یک اطاق
شهاب ایلکا دوبلور و گوینده به همراه سه نفر از همکارانش حین کار در یک استودیو بر اثر خفگی ناشی از دود آتش‌سوزی جان باختند.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا سعادتمندی صدابردار و از دوستان شهاب ایلکا در گفتگو با مهر، درگذشت این دوبلور سینما و تلویزیون را تأیید کرد و گفت: شهاب ایلکا به همراه سه نفر دیگر از همکارانش روز گذشته یکشنبه ۲۴ فروردین در یک حادثه آتش‌سوزی بر اثر خفگی ناشی از دود جان باختند.

وی ادامه داد: ایلکا دوبلور و گوینده آثاری همچون «لاک‌پشت‌های نینجا» بوده است که امروز در یکی از استودیوها به همراه سه نفر دیگر که یکی صدابردار و دو نفر دیگر که گوینده و با هم برادر بودند، جان باختند.
سعادتمندی درباره این حادثه توضیح داد: استودیویی که این افراد در آن مشغول کار بودند در حال ایزوگام بوده است که از همین طریق آتش‌سوزی شده و دود ناشی از آتش‌سوزی باعث جان باختن این افراد می‌شود.
زنده‌یاد شهاب ایلکا از هنرمندان خوش‌سابقه عرصه صدا بود که از سال ۸۴ وارد حرفه دوبله شد و در حوزه تئاتر، گویندگی آثار مستند و دوبله فیلم‌ها و انیمیشن‌های سینمایی فعالیت داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از کشف پیکر چهار مرد جوان حین اطفای آتش‌سوزی در یک منزل دو طبقه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم روز گذشته یکشنبه ۲۴ فروردین با اعلام خبر آتش‌سوزی در ساختمان دو طبقه در خیابان اجاره‌دار، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۰ امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان اجاره‌دار، کوچه ماندگار به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه بود که روی سطح پشت‌بام آن نیز اتاقکی حدوداً ۱۳ متری وجود داشت.

وی تصریح کرد: در این اتاقک مقادیری لوازم مانند مبل دچار آتش‌سوزی شده و در انتهای اتاقک نیز، پستویی حدوداً دو تا سه متر وجود داشت.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت آتش را خاموش کردند، گفت: در پستو نیز بسته بود که آتش‌نشانان پس از باز کردن در، با وضعیت بی‌حال و بی‌رمق چهار مرد حدوداً ۳۰ تا ۴۰ ساله مواجه شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: هیچ شعله‌ای در آن قسمت سرایت نکرده و فقط آثار دودزدگی در آنجا وجود داشت که مشخص شد هر چهار نفر به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده‌اند.

وی متذکر شد: بر روی بدن این افراد علائم سوختگی مشهود نبود و تنها مقداری علائم دودزدگی روی بدن آنها وجود داشت.

ملکی با بیان اینکه محل حادثه برای بررسی بیشتر تحویل عوامل انتظامی شد، خاطرنشان کرد: علت اصلی فوت این افراد توسط عوامل پزشکی قانونی مشخص می‌شود.

رئیس مرکز اورژانس تهران از حادثه آتش سوزی در اجاره دار خبر داد.

پیمان صابریان، رئیس مرکز اورژانس تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۳۴ آتش سوزی در اجاره دار – ماندگار – کوچه فتاحی به وقوع پیوست که ۴ فوتی بر جای گذاشت.

رئیس مرکز اورژانس تهران در ادامه بیان کرد: اولین آمبولانس ۷ دقیقه بعد از اعلام آتش سوزی به اورژانس به محل حادثه اعزام شد و پس از آن نیز ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

صابریان گفت: تا این لحظه ۴ نفر بر اثر این آتش سوزی فوت کرده اند.

 
هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.