stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 105811
  • 25 فروردین 1399 - 23:37
0
شهردار همدان خبر داد:

بازگشایی کامل بلوار شهید«فهمیده» همدان

بازگشایی کامل بلوار شهید«فهمیده» همدان
شهردار همدان گفت: قسمت کندرو بلوار شهید «فهمیده» همدان در ادامه بازگشایی معابر سطح شهر و به منظور روان سازی ترافیک تملک شد و در حال بازگشایی است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، عباس صوفی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری طی ۳ سال اخیر، تعریض و بازگشایی معابر سطح شهر با هدف روان سازی ترافیک و تسهیل عبور و مرور شهروندان بوده که در این راستا قسمت کندروی بلوار شهید فهمیده از سمت میدان قائم به صورت کامل بازگشایی خواهد شد.

وی با بیان این که در طول این مسیر یک مجتمع مسکونی و تجاری وجود داشت که در مجموع ۲۴ واحد مسکونی و ٩ واحد تجاری تملک و خریداری شد، افزود: علاوه بر خریداری و تملک تعدادی زیادی از واحدها به همت شهرداری منطقه یک؛ با برخی از واحدهای تجاری نیز به صورت تهاتری توافق حاصل شد که در مجموع برای تملک این واحدها حدود ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار همدان ادامه داد: با توجه به اینکه ساختمان این مجتمع بتُنی است و حساسیت‌های بالایی در رابطه با خطرات احتمالی در تخریب وجود دارد، عملیات تخریب، زیر سازی، تسطیح و آسفالت این معبر حدود یک ماه به طول خواهد انجامید.

صوفی در ادامه صحبت های خود بیان کرد: بعد از عملیات تعریض در مجاورت محل اجرای پروژه، تعدادی واحد تجاری ساخته می‌شود که در اختیار برخی از مالکان واحدهای تجاری که پیش از این با شهرداری توافق کرده بودند، قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر افزایش خدمات رسانی به شهروندان، عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و افزایش تردد در این محور گردشگری، شهرداری منطقه یک تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا این پروژه در زمان مورد نظر تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.