stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 107159
  • 27 فروردین 1399 - 23:49
1
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان مطرح کرد:

شناسایی اقشار آسیب پذیر در طرح «کمک مومنانه»

شناسایی اقشار آسیب پذیر در طرح «کمک مومنانه»
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان مطرح کرد: بسیج و سپاه جامعه هدف را در طرح رزمایش مومنانه خوب شناسایی کرده اند تا خانواده های آسیب پذیر حتما امدادرسانی و کمک های معیشتی را دریافت کنند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، سردار مجید مظاهری در مراسم آغاز به کار قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) که چهارشنبه در حسینیه امام خمینی شهر همدان برگزار شد، اظهار کرد: با شروع بیماری کرونا بسیج و سپاه وارد عمل شدند و در کنار ادارات دولتی توانستند کمک هایی را انجام دهند.

وی افزود: تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) را در راستای لبیک به سخنان رهبری دانست و افزود: از ابتدای بیماری مردم خیلی زیبا ورود پیدا کردند شاید مصداق اصلی آن در سیزده بدر خودنمایی کرد و اطاعت پذیری مردم را نشان داد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان هدف از تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را سرعت بخشیدن در کمک های مردمی دانست و عنوان کرد: قرارگاه بعنوان مرجع اصلی کار امدادرسانی  و نماینده اصلی آن حضرت آیت الله شعبانی است.

مجیدی ادامه داد: در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه بعنوان جانشین و بسیج سازندگی بعنوان دبیر عمل خواهند کرد و هدف این قرارگاه علاوه بر سرعت بخشیدن به کمک های مردمی، هم گرایی و هم سویی بیشتر نیز است.

وی با بیان این که بسیج و سپاه جامعه هدف را در طرح رزمایش مومنانه خوب شناسایی کرده اند تا خانواده های آسیب پذیر حتما امدادرسانی و کمک های معیشتی را دریافت کنند، عنوان کرد: کمک های مرحله اول قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در هفته اول ماه مبارک رمضان انجام می شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.