stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 10750
  • 07 آبان 1394 - 13:37
5

صدور ۱۶۸۰۰ برگ سند مالکیت ‌در مازندران طی امسال

مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: در سالجاری ۱۶هزار و ۸۰۰ برگ سند مالکیت امسال در مازندران صادر می‌شود.

قلم | qalamna.ir :

محمدحسن بهادر در حاشیه جلسه هم‌اندیشی رؤسای ثبت و بنیاد مسکن به منظور آسیب‌شناسی و بررسی مشکلات و موانع صدور سند مالکیت روستائیان در شهرستان نور برگزار شد، اظهار کرد: از سال ۱۳۸۰ تا پایان شهریور ماه سال جاری ۲۳۷ هزار و ۵۲۳ برگ سند مالکیت با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در اجرای مواد ۱۴۰ و ۱۳۳ برنامه‌های سوم و چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن صادر شده است.

بهادر گفت: امسال نیز ۱۶هزار و ۸۰۰ برگ سند برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار و ۵ هزار و ۲۰۰ برگ و برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر می‌شود.

وی افزود: نتیجه این جلسه حکایت از بی‌نظمی و ناهماهنگی دارد و برنامه‌ریزی دقیق و تعامل بیشتر نمایندگان بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک را درخواست می‌کنیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران با بیان اینکه هدف سازمان ثبت اسناد و املاک علاوه بر تثبیت مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی، ایجاد نظم حقوقی در جامعه نیز هست، بر نظم و انضباط در واحدهای ثبتی تاکید و تصریح کرد: تأخیر وصول پاسخ از ناحیه برخی از سازمان‌ها و نهادها موجب طولانی شدن فرآیند صدور سند مالکیت برای روستائیان می‌شود.

مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز نسبت به تقویت نیروهای مرتبط با صدور سند مالکیت روستاها و شهرهای مشمول قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی قول مساعد داد.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.