stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 110908
  • 31 فروردین 1399 - 23:29
1

«فرشتگان رحمت» هلال احمر هم چنان پای کار هستند

«فرشتگان رحمت» هلال احمر هم چنان پای کار هستند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، گفت: تیم‌های هلال احمر در قالب طرح فرشتگان رحمت اقدام به توزیع ۲ هزار و ۱۲۲ سبد و بسته حمایتی و معیشتی در این استان کردند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، بهروز کارخانه ای با بیان این که ارزش سبدها و بسته های غذایی توزیع شده در مناطق محروم توسط تیم های هلال احمر ۲۸۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برآورد شده است، از توزیع ۳۵ هزار و ۳۰۵ بسته و اقلام بهداشتی و ۶۹ هزار و ۷۵۱ عدد ماسک در مجموع به ارزش حدود ۴۵۰ میلیون تومان در این مدت زمان به صورت رایگان توسط جمعیت هلال احمر همدان خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در تشریح فعالیت ها و اقدام های صورت گرفته در راستای پیشگیری از اپیدمی کرونا از سوی این جمعیت، گفت: ارائه آموزش های ویژه کرونا به ۱۹۰ تن از کارکنان، ۴۷۸ تن از اعضا و داوطلبان و ۶ هزار و ۲۲۰ تن از عموم مردم صورت گرفت.

کارخانه ای افزود: ۸۳۳ تن از داوطلبان جمعیت هلال احمر اقدام به ضدعفونی و گندزدایی ۶۸۲ معبر و خیابان این استان به مسافت هزار و ۷۵۰ کیلومتر کرده اند؛ همچنین ۱۵۹ مسجد، ۱۲ اتوبوس، ۲ گرمخانه و یک زندان و ۱۸۸ مورد سایر اماکن عمومی ضدعفونی و گندزدایی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در ادامه اضافه کرد: در راستای تولید ماسک، دستکش و لباس‌های سرهمی توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر سه کارگاه فعال شده که موفق به تولید ۵۰ هزار عدد ماسک و یک هزار جفت دستکش شدند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.