stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 111651
  • 02 اردیبهشت 1399 - 10:25
5

تعطیلی شب بازار بوعلی ادامه دارد

تعطیلی شب بازار بوعلی ادامه دارد
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان بیان کرد: پیرو تصمیمات ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس در همدان و در راستای تدابیر پیشگیرانه برای کاهش شیوع ویروس کرونا، بساط گستری و تجمعات با ریسک بالا ممنوع است بدین سان، از ورود بساط گستران به پیاده راه بوعلی جلوگیری به عمل آمده و همچنان شب بازار بوعلی تعطیل است.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان، بساط گستری و فعالیت در شب بازار بوعلی همچنان ممنوع است.

عصر روز گذشته، دست فروشان و بساط گستران با تجمع در میدان امام و خیابان های منتهی به پیاده راه بوعلی قصد ورود به این خیابان، بساط گستری و فعالیت در پیاده راه بوعلی را داشتند که خوشبختانه به همت واحد رفع سدمعبر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و یگان امداد از این اتفاق مخاطره آمیز جلوگیری شد و دستفروشان محل را ترک کردند.

در همین راستا محمدعلی گلشن، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان بیان کرد: پیرو تصمیمات ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس در همدان و در راستای تدابیر پیشگیرانه برای کاهش شیوع ویروس کرونا، بساط گستری و تجمعات با ریسک بالا ممنوع است بدین سان، از ورود بساط گستران به پیاده راه بوعلی جلوگیری به عمل آمده و همچنان شب بازار بوعلی تعطیل است.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.