stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 111693
  • 02 اردیبهشت 1399 - 10:25
2

قیمت اقلام اساسی ماه رمضان در همدان اعلام شد

قیمت اقلام اساسی ماه رمضان در همدان اعلام شد
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: قیمت اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان اعلام شده است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، داریوش صفاری بیان کرد: تمامی کالاها و مایحتاج مردم برای ماه مبارک رمضان آماده سازی شده و هیچ گونه کمبودی در زمینه تامین کالا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو برنج هندی در ستاد تنظیم بازار ۸ هزار تومان اعلام شده، ابراز کرد: در قیمت انواع روغن مایع و جامد نیز هیچ گونه تغییری نداشتیم و به قیمت قبل فروخته می‌شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه قیمت هر کیلو شکر بسته بندی شده ۵ هزار و ۹۰۰ تومان است، گفت: شکر فله ای نیز کیلویی ۴ هزار و ۷۰۰ تومان است.

صفاری با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در بازار همدان حداکثر ۱۱ هزار تومان است، تصریح کرد: مرغ منجمد نیز برای توزیع در مواقع نیاز ذخیره سازی شده است.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو گرم گوشت گوساله منجمد را ۴۲ هزار تومان تعیین کردیم، گفت: نرخ گوشت گوسفندی نیز کیلویی ۱۱۵ هزار تومان است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صمت با تاکید بر اینکه هنوز قیمت خرما در ستاد تنظیم بازار استان تعیین نشده، اظهار کرد: نرخ این کالا در روزهای آینده مشخص و اعلام می‌شود.

صفاری در بخش دیگری از گفت و گو به قیمت انواع حبوبات در سطح بازار اشاره کرد و گفت: نرخ مصوب هر کیلو لوبیا چیتی درجه یک ۱۸ هزار تومان، لوبیا قرمز ۱۸ هزار تومان، لپه ۲۰ هزار تومان، نخود ۱۰ هزار تومان و عدس نیز ۱۴ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه تمامی قیمت های ذکر شده مربوط به اجناس درجه یک و نرخ مصوب است، تاکید کرد: فروش اجناس با قیمت بالاتر به معنای گران فروشی و تخلف است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.