stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 111704
  • 02 اردیبهشت 1399 - 10:13
2
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان عنوان کرد:

توسعه منطقه ویژه جهان آباد نیازمند اعتبار

توسعه منطقه ویژه جهان آباد نیازمند اعتبار
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان  از بهره برداري فاز اول منطقه ويژه اقتصادي جهان آباد درسال جاري خبر داد و گفت: براي تكميل كامل زير ساخت هاي منطقه ويژه اعتباري بالغ بر 50 ميليارد تومان لازم است.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی همدان، محمد رضا بادامی بیان کرد: پویایی و رونق شهرک ها و نواحی صنعتی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد و این مهم با تکمیل و به روز رسانی زیرساخت های لازم توسط شرکت شهرک های صنعتی درتمامی شهرک ها و نواحی صنعتی استان همدان فراهم شده است.

وی با تاکید بر اینکه در ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی استان همدان مشکلی برای واگذاری نداریم، افزود: به دلیل استقبال مناسب در برخی از شهرک های صنعتی و اتمام واگذاری زمین در این شهرک ها طرح توسعه و ایجاد شهرک جدید نیز در این مناطق در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد، اظهار کرد: این پروژه مهم همچون نامش ویژه است و باید پیگیری های لازم جهت تخصیص اعتبار برای آن صورت گرفته شود؛ چرا که برای تکمیل کامل زیرساخت های منطقه ویژه اعتباری بالغ بر  ۵۰میلیارد تومان لازم است که البته شرکت شهرک های صنعتی استان با حمایت های استانداری و نمایندگان شهرستان با تمام ظرفیت های خود برای آماده سازی فاز اول آن جهت استقرار سرمایه گذار در حال فعالیت است.

وی در این راستا، ادامه داد: یکی از اقدامات موثر توافق با برق منطقه ای باختر بوده که با تخصیص زمین مورد نیاز امسال پست برق ۶۳ کیلو ولت آن ساخته شده و بر این اساس، برق پایدار منطقه ویژه تامین می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی همدان در خصوص آب منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد بیان کرد: یک حلقه چاه برای تامین آب اولیه منطقه ویژه حفر شده و به دنبال توافق با وزارت نیرو نیز سه میلیون متر مکعب آب صنعتی از پساب فاضلاب شهر همدان به آن اختصاص داده شده است.

 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.