stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 111768
  • 02 اردیبهشت 1399 - 10:34
0
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان اعلام کرد:

اقلام مورد نیاز مردم همدان برای ماه رمضان تهیه شد

اقلام مورد نیاز مردم همدان برای ماه رمضان تهیه شد
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از تهیه کالاهای اساسی برای ماه رمضان خبر داد و گفت: برنج، گوشت قرمز ، مرغ منجمد، شکر، خرما و روغن‌نباتی به میزان مورد نیاز برای استان تهیه و با آغاز ماه رمضان توزیع می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، حمیدرضا متین در کارگروه تنظیم بازار استان همدان که در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، بیان کرد: یک هزار و ۱۳۱ تن برنج هندی و پاکستانی، یک هزار و ۱۳۱ تن شکر، ۵۶۶ تن گوشت مرغ منجمد، ۲۲۹ تن گوشت قرمز، یک هزار و ۱۲۱ تن روغن و۲ هزار و ۲۶۳ تن خرما در دو نوع برای ماه رمضان خریداری و در انبارهای استان نگهداری می شود.

این مسئول در ادامه افزود: این اقلام با نرخ ستاد تنظیم بازار به فروش می رسد و از ابتدای ماه رمضان آمادگی توزیع آنها را داریم.

متین خاطرنشان کرد: کالاهای یاد شده فقط از طریق فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ در سراسر استان توزیع و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان یادآوری کرد: تمام اقلام به ویژه خرما از جنس مرغوب و با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب تهیه شده تا برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: در حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از اقلام تهیه شده در قالب بسته حمایتی بین اقشار آسیب پذیر و نیازمندان استان توزیع می شود.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.