stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 24 June , 2024
  • کد خبر : 112070
  • 02 اردیبهشت 1399 - 15:09
2
فرماندار شهرستان اسدآباد خبر داد:

بازگشتن کارخانه‌های راکد اسدآباد به چرخه تولید

بازگشتن کارخانه‌های راکد اسدآباد به چرخه تولید
فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به شعار سال با عنوان «جهش تولید» گفت: در سال «جهش تولید» در تلاش هستیم تا کارخانه های راکد و نیمه فعال شهرستان را به چرخه تولید بازگردانیم.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، مجید درویشی با اشاره به شعار سال با عنوان «جهش تولید» گفت: در سال «جهش تولید» در تلاش هستیم تا کارخانه های راکد و نیمه فعال شهرستان را به چرخه تولید بازگردانیم.

وی با بیان این موضوع تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای چند سرمایه گذار خوب از جمله سرمایه گذار احداث کارخانه فرآوری و بسته بندی قهوه و سرمایه گذاران احداث دو گلخانه ۱۰۰ و ۴۰ هکتاری بوده که کلنگ این پروژه ها در دی ماه سال گذشته به زمین زده شده و در سال جاری عملیات اجرایی این طرح ها با توجه به شعار سال باید آغاز شود و در برنامه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: تحقق پروژه احداث شهرک گلخانه ای ۴۰ هکتاری در بهراز با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۴۰۰ نفر، شهرک گلخانه ای ۱۰۰ هکتاری چهاردولی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷۵۰ نفر و پروژه احداث کارخانه بسته بندی قهوه با ظرفیت تولید ۱۰ هزار تن و اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵۰ نفر به طور قطع در صورت آغاز عملیات اجرایی و تکمیل و بهره برداری شتاب و جهش بزرگی در تولید، اشتغال و اقتصاد شهرستان ایجاد خواهند کرد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.