stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 112242
  • 03 اردیبهشت 1399 - 0:01
1
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ عنوان کرد:

کمک مومنانه ۸۰۰ میلیون ریالی مردم کبودراهنگ

کمک مومنانه ۸۰۰ میلیون ریالی مردم کبودراهنگ
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ بیان کرد: تاکنون مردم کبودراهنگ در رزمایش کمک مومنانه ۸۰۰ میلیون ریال کمک نقدی کرده اند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سرهنگ محمود بداغی در نشست خبری که با موضوع رزمایش کمک مومنانه و با حضور امام جمعه محترم و جمعی از خبرنگاران شهرستان برگزار شد، گفت: تاکنون مردم کبودراهنگ در رزمایش کمک مومنانه ۸۰۰ میلیون ریال کمک نقدی کرده اند

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ  در این راستا ادامه داد: در رزمایش سراسری کمک مومنانه یک هزار و ۸۰۰ خانواده آسیب دیده از ویروس کرونا در شهرستان شناسایی شده اند که در آستانه ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی به آن ها اهدا خواهد شد.

سرهنگ بداغی در ادامه افزود: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، از محل محرومیت زدایی سپاه نیز بسته هایی در نظر گرفته شده است که در بین خانواده های مدنظر توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا و قبل از آغاز رزمایش کمک مومنانه نیز نیروهای بسیج مردمی و گروه های جهادی علاوه بر گندزدایی و ضدعفونی شهرها و روستاها ۴ هزار بسته اقلام بهداشتی و معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان کبودراهنگ توزیع کرده اند.

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ نیز در این نشست با اشاره به توطئه های الکترونیکی و بیولوژیکی دشمنان، گفت: شیوع این ویروس مردم کشور را بیشتر از قبل نسبت به راه های مقابله با اینگونه تهاجمات دشمنان آگاه کرد و باعث آشنایی سریع و بیشتر مردم با راهکارهای مقابله با این نوع بیماری ها شد که رسانه ها و خبرنگاران نقش ویژه و برجسته ای در این موضوع داشتند.

حجت الاسلام نقی باقری در ادامه افزود: این ویروس علی رغم تهدید سلامت و تلفات انسانی که در جهان داشت، موجب شکست هیمنه دشمنان و بروز و ظهور اسلام ناب در جهان شد که امروزه مردم سراسر دنیا برای رهایی از این ویروس منحوس سر سجده فرود آورده و ندای صوت اذان از همه جای این جهان به گوش میرسد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.