stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 112845
  • 03 اردیبهشت 1399 - 19:11
1
رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای شهر همدان:

شهرداری همدان برای برون‌رفت از مشکلات به نظرات متخصصان توجه کند

شهرداری همدان برای برون‌رفت از مشکلات به نظرات متخصصان توجه کند
رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای شهر همدان تاکید کرد: باید شهرداری‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه متناسب با شرایط اقتصادی و تحلیل‌هایی که اساتید مجرب دانشگاهی پیرامون تغییرات و نوسانات اقتصادی کشور ارائه می‌دهند، عمل کنند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سید مسعود عسگریان ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته ارزیابی، برنامه‌ریزی و بودجه مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان گفت: با توجه به جایگاه متمایز کمیته ارزیابی پیشنهاد می‌کنم خط‌مشی اصلی این کمیته تدوین شود تا بتواند راهبردهای مؤثر را به شورای شهر ارائه دهد.

وی عنوان کرد: باید شهرداری‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه متناسب با شرایط اقتصادی و تحلیل‌هایی که اساتید مجرب دانشگاهی پیرامون تغییرات و نوسانات اقتصادی کشور ارائه می‌دهند، عمل کنند.

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور مالی شورای شهر همدان در ادامه افزود: همچنین باید متناسب با تحلیل‌هایی که کمیته ارزیابی برنامه‌ریزی و بودجه مرکز مطالعات شورای شهر ارائه می‌دهد نسبت به تنظیم اصلاح و متمم بودجه امسال خود به منظور شفاف‌سازی در ادامه مسیر اقدام و این حرکت سرلوحه کارها و فعالیت‌های مدیریت‌شهری قرار گیرد زیرا این تحلیل‌ها، واقعیت‌های امروز جامعه ما هستند.

 وی با بیان این موضوع، تصریح کرد: اثرگذاری مثبت سال گذشته کمیته ارزیابی، برنامه‌ریزی و بودجه مرکز مطالعات شورا برای تغییر و بهبود عملکرد شهرداری همدان، بسیار قابل توجه و مورد قدردانی است.

عسگریان یادآور شد: مجموعه مدیریت‌شهری باید برای برون‌رفت از مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع تنگناهای اقتصادی خانوارهای شهری، توجه ویژه‌ای به نظرات و پیشنهادات متخصصان و اساتید برجسته کمیته ارزیابی، داشته باشند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.